• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Trikarn

Cella: klart att du är välkommen, här öppnas dörrarna för alla!

• Valaina

Ja, det ska bli skitkul att träffa alla bebisar och mammor, med eller utan mage kvar.
    Cella och Fighter, kul att ni är med...."The more the merrier"..

• Trikarn

Åhhh..o jag bjuder bara på onyttiga saker =)

• Smilla 78

Nu har jag tagit mig i kragen och ringt, har fortfarande ont. BM sa att det jag kände var en blandning av förvärkar och foglossning, inte konstigt att det kändes underligt och inte ville gå över. Foglossningarna jag hade förut kändes inte alls så där och inte i magen, ska äta alvedon om det gör ont.
    Förstår inte att jag alltid ska dra ut på att ringa om råd. Tänk om det hade varit nåt annat? Nästa gång ska jag ringa direkt, det är bra att ni hjälper till att trycka på

Det känns så skönt, nu kan jag andas ut och njuta av helgen när vi ska åka så långt bort.

Vi får en kille 21 februari
  • Cella

Smilla 78: Tur att det gick bra, nästa gång så vet du att det är lika bra att ringa på en gång.

Själv är jag på jobbet & hälsar på ska äta jullunch, mums.

Är det ngn mer en jag som drabbas av sendrag på nätterna? Gör så ont så man inte vet vad man ska ta vägen. Inte kan man skrika heller då väcker man ju både stora & små.

• Smilla 78

Cella: Jag brukar få sendrag under fötterna, gör riktigt ont

• Trikarn

"#¤%&/())(/&%¤#"¤%&/(MIn tvättmaskin har pajat..har en sådandär med tvättmaskin och torktumlare i ett...o reparatören kan komma först efter nyår!!

=)(/&%¤%&()(/&%¤%&/()(/&%¤&/()(/&%

• MaLi81

cella...ät en banan o drick ett glas mjölk innan du lägger dig så ska nog sendragen bli bättre ska du se. det tipset fick jag o det funkar jättebra.

• Lillen06
    Kikar in och passar på att önska er alla en riktigt

****GOD JUL!!****

Hoppas det blir en bra jul med massor av god mat, mycke paketFlört, nära och kära i er omgivning och SNÖÖÖ!! Men det skulle det tyvärr inte bli men man kan ju önska iaf.
    Sen till de som fått barn,, Första julen med de små.. helt overkligt mysigt.. denna jul är speciell..

Kram på er alla och må gott!!

/// Linda & Melvin
    GOD JUL från Linda & Melvin
  • Smilla 78
    Hoppas ni alla får en riktigt mysig julhelg!

Kram på er

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3