• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Hallo, här var det länge sedan det skrevs något!!!!

Jag har nu scannat in de bilder som jag kan visa... på några visar jag ju tutten och det går ju inte att visa här  Så välkomna in i mitt galleri och kika...

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Tre solstrålars mamma

LL: Jätte fina bilder Ångrar verkligen att inte tog fler bebisbilder på jäntan...Dessutom tog vi tog inte riktigta fotografbilder förrän hon var 1,5 år Tiden går sååå snabbt!

Är inne och kikar här lite då och då men lämnar inga avtryck. Har mycket i skolan nu men det är verkligen slutklämmen. På onsdag är sista seminariet och därefter ska vi vara så gott som klara med terminen förutom om vi får lite rest på arbetet. Men det går nog fort att rätta till isf.

Så den 18/1 får lilla mini i magen hemskt gärna titta ut 13 dagar kvar till bf nu!! Det närmar sig slutet...sköööööönt! Max 1 månad till man får gå och plågas eftersom man ju brukar bli igångsatt inom två veckor över tiden....tror jag..

bf 26/1-2007 (v39)
  • Mi Amore

Valaina: va söt han är (kollade i tidningen)

Mår illa, har precis ätit två semlor på raken

• Valaina
    Tack allihop! Är nöjd med bilderna.

Är dock fortfarande förbannad över att ha blivit "ficktjuvad" på min mobil på stan när jag och LL var och fikade. Någon jvel stal den rakt ur min jackficka! Jag önskar bara att det verkligen är så att "what goes around comes around". Jag är inte så arg över själva telefonens värde som sådant, mest att något fanskap till tjuv sitter där och ler!
    Ursäkta svordomarna men jag är sååå jäkla less på folks oärlighet och snikenhet! Och irriterad över att förlora alla telefonnummer och bilder och inspelningar med Minjas röst.
    ÅH, man ska inte irritera sig över sånt man inte kan göra något åt, jag vet, men det är så förbannat svårt att släppa det. Jag känner mig faktiskt kränkt på nåt konstigt vis. Att nån var inne på mitt område, i min ficka när jag inte märkte!

Men tack till guld värda Lina som följde med mig till polisen och kollade Minja och var ett jättebra moraliskt stöd och fick tyvärr bli klagomur... TACK LINA!
    Minja och Elis mamma
  • Längtande Lina

Puss på dig Valaina
    Det var ju en självklarhet att jag skulle följa med!! Minja var så otroligt duktig som följde med överallt utan att klaga!!!! Och jag förstår dig absolut, man kan inte bli annat än förbannad över att det finns så oärliga människor som inte kan skilja på mitt och ditt

• jordnöten

Valaina: Vilken osis...Förstår att du är upprörd!!! Håller med dig att det värsta är ju när man blir av med privata saker som är svåra eller rent av omöjliga att återställa. Tänk att det ska va så svårt för vissa att hålla fingrarna i styr...

Såg sötnosen i tidningen idag också Häftig bild när han ligger i handen.

Nu efter att lillebror fått kallats för lillebror i en månads tid, har vi äntligen bestämt oss för vad han ska heta. Vi ville ju gärna ha ett namn som börjar på A, eftrsom resten av lilla familjen har det, så ANTE heter han.

• Längtande Lina

Jordnöten, jättefint namn

Är det bara jag som inte har fått västerås tidning än??? Vill ju också se lille Elis....

• Valaina
    Jordnöten--> Ante är ju ett helcoolt namn verkligen! Kul att ni hittade ett på A. Skrattande
    Minja och Elis mamma
  • Tre solstrålars mamma
    Valaina: Nu såg jag också kortet i tidningen. Har ju bara VLT på nätet så blir inte att jag kikar så ofta. Hur söööta som hellst är de iaf på kortet
    bf 26/1-2007 (v39)
  • Deighthon

Jordnöten - Kanon-namn!

Valaina - trist med stölden! Jag fick min stulen i november,men den blev inlämnad efter nån dag men då hade den ju redan spärrats! Irriterande!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3