Atelli: Jag kommer inte in i din gästbok. Kan bara se din framsida

Så jag svarar här istället.
Maken skulle ha frågat om minisimmet i söndags när de var där och badade men han glömde...*typiskt karlar*. Fast eftersom du fick reda på tider och så via babysiminstruktören så kanske de helt enkelt kommer att höra av sig snart. Fick du reda på exakt när de planerade att börja med minisimmet? Alltså vilket datum?
Angående det du skrivit ovan om 3h dagis och full taxa... Vi har också funderat mycket över det där. Dessutom har de ju den dumma tiden 07.45-10.45... helt värdelös tid för oss då jäntan ibland kan sova till 08. Då känns det riktigt onödigt att väcka henne bara för att skynda till dagis och de fjuttiga tre timmarna. Så pga tiden och pga den dyra taxan så vill jag "säga upp" dagis platsen under mammaledigheten. Men pga min dotters behov så vill jag låta henne gå de tre timmarna trots allt. Jätte svårt juh.. Elli stormtrivs på dagis och jag vet att hon behöver få träffa andra barn och inte bara vara hemma med mig. Men kanske att jag istället får konka med mig bebisen och dra runt på olika öf istället. Det trista med det är iof att på öf finns oftast bara yngre barn... inte så många 2-åringar eller äldre. Och då får hon ju inte så mkt utbyte ändå...