• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Trisses2

Hejsan på er!

Nu har hon äntligen kommit.....Den 8 jan kom vår efterlängtade tjej, Francis, till världen. Allt gick jättebra men jag har liksom glömt hur trött jag blir efteråt . Storebror var först mycket misstänksam mot lillan men tycker nog att hon är ok ändå....har erbjudit henne några av sina bilar o leka med ).
    Jag kommer nog att hålla mig nne ett par veckor o bara ta det lugnt. Skulle sen gärna följa med er andra till öppna förskolan eller så.
    ha de gott!
    kramar

• Smilla 78

Grattis trisses!!!

Vi får en kille 21 februari
  • Flink

Trisses2: Grattis till tjejen!

Valaina: Tråkigt att någon klåfingrig människa tog mobilen. Att man inte kan låta bli andras saker. Förstår din frustration och ilska. Skrikandes

Jordnöten: Ante är ett fint och tufft namn!

• Längtande Lina

Trisses; Grattis till dottern!!!!

Valaina, nu har jag sett bilden på Elis i Västerås Tidning... Så fint kort!!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • sol och bad

Valania- tycker synd om dig som blev av med mobilen , Det va bra att du inte va ensam utan hade moralis stöd. Hur gick stölden till? Va tråkig att bli av med alla telefon nr och Minjas röst inspelning, Har du säkerhetskod på mobilen ? Kanske de dumpar mobilen om de inte kommer in i den?

Jordnöten- Grattis gumman till namnet Ante. Vilket häftigt namne. Vem kom på det namnet?

Trisses2- stor grattis!

Hej tjeje
    Jag har lagt in ny bild på mig och Fabian om ni e nyfikna.

En VIKTIG fråga?
    Är det några som känner till eller bor i Karlsdal? vi va på visning där idag och jag undrar om det e bra område?
    Kram

• sol och bad

LL- jag har klippt mig och inspiration till frisyren fick jag litte från din frisyr. Vad säger du?

• Längtande Lina

Sol och bad, supersnyggt! Du passar jättebra i nya frisyren!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3