• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • LillSkruttet
    sol och bad: Hoppas budgivningen går vägen för er! Håller tummarna!!
    BF 15 mars 2007
  • sol och bad

Lillen- Aj aj det gör ont i hela min kropp .Jag e så feg och vågar inte klippa Fabians naglar. Niklas brukar göra det. Stackas litten sötnos.

• sol och bad

Cella- va skönt att allt va bra, snart får du träffa din älskning

• Flink
    Sol och bad: Hoppas det går vägen för er med budgivningen!

Babycat: Hoppas det ger med sig med blodtrycket och att du slipper havandeskapsförgiftning!
    Vila mycket!

Blåsigt värre idag! Om det ändå kunde bli lite snö istället. Har varit en trist vinter i år Fundersam

Ha de gott!
    Alla kan inte och somliga vill inte. Så är det bara.
  • Trikarn

Idagg år vi till öpnna förskolan på bjurhovda om någon är intresserad..bra personal och med pyssel för både stora och små

• Trikarn

Middag, KVÄLLSTID, med bebbar ,men utan barn ( dvs inget spring runt benen)

kanske DIN SISTA chans till barnledigt??

Vi går ut o käkar middag, dricker goda alkofria drinkar ( om man inte hinner somna innan.. ) på ex STRIKE och ev bowling??

Datum, tid och plats??

*Lisa

• Smilla 78

Jättebra ide´. Ska man bowla med foglossningar? Jag har stått över hittils men det är kul att titta på

Vi får en kille 21 februari
  • Trikarn

smilla: vet inte, men tänk såhär...snart är det BF kanske värt lite extra ont om man får ha kul under tiden..

• Cella

Trikarn: Hakar gärna på och käkar middag, bäst att passa på.

Flink: Jag fikar gärna också.

Babycat: Efter att ha skrivit mitt meddelande igår ang havandeskapsförgiftning så blev jag osäker på hur det var, så jag ringde min mamma. Med min lillasyster så hade hon det inte och med min bror så mistänkte de bara. Ber om ursäkt för det felaktiga svaret.

Va och simmade på lögarängen imorse, skönt att känna sig lite smidig. Blev snurrig efteråt kanske tog ut mig lite för hårt man är ju inte precis ngn atlet.

Ha en bra dag i stormen.

• candyheart

Hej allihopa. Skriver inte så ofta här, tyvärr... Idag var jag på öppna förskolan med Meja. Min kompis Anna fick barn på julafton och vi har inte pratta om hennes förlossning förräns idag, den påminde mycket om min, men kunde avslutas md sugklocka eftersom huvudet inte satt fast. Var bara lite trögt att komma ut. Kände så stor sorg över min förlossning. Att jag aldrig fick den sista biten, efter 8 cm. Att jag gjorde allt innan det. Men trots allt fick jag inte föda ut Meja normalt ändå. Känns så jobbigt när man pratar med en del, de säger bara -fatta hur ont det gör att krysta ut bebisen, tur att du slapp... men om man ville det då? Man känner sig så värdelös, som att man inte hör hemma hos alla de som fött barn... Nån annan som känner så eller är jag bara känslig?

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3