• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Har scannat in 4 bilder nu
    3st är med Milton och ligger under "Milton" sen är det en på min mage och den finns under "magen". Kommer förhoppningsvis fler senare...

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Mi Amore

Längtande lina: vilka fina bilder det blev på er alla tre

• Längtande Lina

Mi Amore, tack! Vi var väldigt nöjda...

• Valaina
    LL--> Har du lust att ta en fika på stan imorgon, eller har du redan dejt med någon/massor av ärenden så att du inte hinner? Vore trevligt iaf. Jättefina bilder!!!
    Minja och Elis mamma
  • Längtande Lina

Valaina, jättegärna en fika på stan!!!! Deighthon skulle ju antagligen bort imorgon...men hon skulle höra av sig ikväll... Men i så fall så fikar vi väl alla 3

Jag ska bara till Panduro och sen till Gallerix och leta ramar...

• Valaina
    LL (och ev Deighton)--> Det är ju lite svårt med tider men för oss passar det bäst runt 12, för Elis brukar äta runt 11-11:30. Men man vet ju aldrig vilket ryck han kan få och äta senare/tidigare. Men vi kanväl sikta på 12-snåret om det passar er/dig? Minja följer med också. Jag mailar över mitt nr också...
    Minja och Elis mamma
  • Lillen06
    Trikarn: var ner till POP i dag och kikade på väskan,, den var ju kanon.. så nu vet jag inte alls vilken jag ska köpaFundersam  skip*hop är steget snyggare men POP verkar mer "praktisk"
  • Smilla 78

Jättefina bilder Lina!

Vi får en kille 21 februari
  • Längtande Lina

Valaina, det låter jättebra...

• Trikarn

Lillen 06: Det är just det..i början ( den värsta kräk, bajs o slaffsa mat) perioden är det bra med en väska man kan skölj ur o med mkt fack..det är först nu som jag dragit ner p åinnehållet lixom..Men snart är det juh dags at trappa upp det igen!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3