Aran: Hon sparkar enbart nedåt och puffar nedåt. Har dörför funderat mkt på hur hon ligger egentligen eftersom inte känner några rörelser över naveln sett i princip. Ytterst sällan iaf. Annars ligger allt koncentrerat till långt långt ned över blygdbenet. Ibland undrar jag om det är hål hela vägen i skinnet över snippan eftersom hon ofta bökar där...känns riktigt obehagligt...
Jordnöten: Jo känns skönt att få göra extra Ul. Läkarens namn kommer jag inte ihåg men maken sa att han var Italiensk. Vet inte vad han fick det ifrån men han är väl iaf bättre än mig på att gissa nationalitet. Han var rätt lång, bröt lite och verkade aningen blyg enligt maken. Jag hade fullt upp med mina egna känslor å inte börja gråta så orkade inte titta närmre på läkaren
Som vanligt när det gäller mig så tycker jag det jätte jobbigt när träffar läkare som bryter på svenska. Har jätte svårt för att förstå vad han/hon säger då och eftersom de pratar så icke känslosamt...de pratar ju fackmässigt...ja då är det ju ännu svårare att luska sig ut vad personen menar genom att se hur han/hon beter sig i tonläget. Dessutom tycker jag läkare är som politiker...de kan aldrig svara ja eller nej utan går en kringelkrok väg som bara gör en allmänt förvirrad. Å att dessutom då bryta på svenska...ja det gör mig total förvirrad och ledsen. Så maken får alltid översätta åt mig efteråt medan jag kämpar för att inte börja gråta...*s*
Nej nu ska jag hämta lillan hos farmorn och farfarn. Har inte fått ett dyft med plugg gjort idag heller..*suckar*. Vet inte vad det tagit åt mig men har verkligen ingen lust alls längre med pluggandet. Jätte skoj i skolan men hemma vill jag bara hitta på annat...