• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

Jag klistrade in den i min gästbok istället, alla som vill ha receptet är välkomna dit.

BF 21 februari
  • Milla C

Hej tjejer!
    Nu flyter livet lite lättare för stunden. Vi bor nu hela veckorna i Arboga, där det inte finns något Internet i lägenheten, så jag hinner inte vara så aktiv här. Hoppas att allt är bra med er allihop! Jag får nog meddela er vad som händer genom Lina och "En solstråles mamma".

• Längtande Lina

Usch har mest legat i sängen idag... Men var uppe en sväng och slängde ihop några kort mellan snytningarna och hostningarna.... Var ju tvungen att göra ett kort till 40-års festen idag, ett till 30-års festen imorgon och ett till farsdag imorgon.... Så efter att korten var gjorda var jag helt slut!!!! Bilder finns i bildgalleriet under "pyssel"!

Men jag har verkligen försökt vila idag...det är så tråkigt!!!! Så om 1 timme ska vi åka iväg på 40 års festen...men vi blir nog inte där så länge...

Ha en fortsatt härlig helg tjejer!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Trisses2

Hejsan på er!
    Har varit inne o "tjuvläst" ett tag o så nu är det väl dax o säga hej till er . Tycker det varit jättekul o läsa om era tankar o funderingar - ni verkar vara ett gott gäng .
    Skulle tycka att det var jättekul o lära känna lite nya västeråsmammor för fika, promenader o sånt där.
    Ha de gott så länge!

• Deighthon

Trisses2 - Välkommen!!  När är det dax för dig då?

Aran - Jag är också less på att vara gravid och vill verkligen att det ska dra igång...men jag har ju 38 dagar kvar.....fick min första i tid så hoppas ju på det den här gången också(eller ännu hellre lite tidigt så klart!).

• Längtande Lina

Trisses, grattis till bebben och välkommen hit

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jag som har typ närmast till BF är inte ett dugg less på att vara gravid...och tur är väl det, för jag är helt säker på att jag kommer gå över tiden med minst 1 vecka...säkert 2!!! Min mamma gick över tiden med alla oss 3 syskon och min syster gick över tiden med sitt barn...Så det känns som om det kommer att bli samma för mig!!!! Och tur är väl det just nu...så jag hinner bli frisk!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • jordnöten

Vilken tur att du inte är less Lina på din mage! Hoppas verkligen du hinner krya på dig ordentligt tills det är dags för din lille att göra entre!!!

Jag är superless på magen just nu. Den har växt som tusan nu i veckan och det känns som att jag själv inte får plats i min egen kropp *pust* Och jättejobbigt är det att andas i alla ställningar utom stående, och det orkar man ju inte med några längre stunder med desssa hemska åderbråck. Nä färdiggnällt om magen...

• Tre solstrålars mamma
    Trisses2: Välkommen till tråden! Kikade in i ditt krypin och ser att våra små är nästan jämngamla + att vi väntar barn kring samma datum. Min dotter är född 10februari 2005 och jag väntar min andra dotter den 26 januari 2007 lite skoj!

LL: Vad skönt att du inte less på magen! Blir såååå avis! Jag som ju har suuuuper långt tid kvar har varit less länge nu
    bf 26/1-2007 (v29)
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3