• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • höna böna

Godmorgon!

Idag så fyller min lilltjej 1 år!!
    Tänk vad tiden har gått fort, kan inte rikigt fatta det.
    Imorgon så har vi kalas..

• Längtande Lina

Nu har jag pratat med dotorn och hon ansåg mig tydligen vara ett akutfall så jag fick en tid 9.15...så nu väntar jag på att svärmor ska komma och hämta mig (mannen jobbar såklart i Sthlm idag). Så får vi se vad dem säger....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Höna Böna, vad mysigt med 1 års kalas

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Flink

God Morgon Alla!

Är också en som är dålig på att skriva i tråden men följer den jättemycket!
    Ett stort grattis till er som fått smått!
    Krya på er kramar till alla som har krämpor. Lider med er!

Själv så känns det som en evighet. B.F är ju 17 februari. Att knyta dojorna börjar redan bli jobbigt
    Å denna gång kan man inte ligga hemma i soffan och slöa då man har en vild 21 månaders grabb hemma!

Ska försöka mig på någon fikaträff. Men jobbar ju fortfarande så det krockar ibland med tiderna.

Sköt om er!

• Delphia
    Måste skvallra.... Lillen06 (Linda) fick en son i går eftermiddag (vid 17 tiden)... 3308g och 51 cm lång Skrattande Mer får hon berätta själv sen.. Hihihi
  • Delphia

Försökte mig på en promenad igår kväll. Jätteskönt och friskt men inte hjälpte det. Fick bebisen att sova mer istället. Den har rört på sig men inte alls lika mycket som den brukar. SUCK där fick jag för att jag skulle vara lite aktiv

2 Veckor kvar nu
  • Längtande Lina

Åh, vad härligt för Linda
    GRATTIS till sonen!!!! Ser fram emot att få höra lite om allt sen...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jag är tillbaka från läkaren...
    Jag fick tyvärr inte utrett vad jag hade för fel, men det är ingen vanlig förkylning i alla fall... Jag fick molipect för hostan, de vill att jag ska hosta upp slem. Sen fick jag någon svindyr typ av nässpray på recept som jag skulle ha för att mina trumhinnor var insjunkna pga att jag var tjock i bihålerna och resten av huvudet typ!!! Så jag måste "utjämna" som hon sa... Sen fick jag även antibiotika eftersom jag hade varit sjuk så länge...och så vill de ju inte att jag smittar någon på BB (eftersom det är ganska nära tills jag ska ha bebbe!)!

Jag läste på bipackssedeln till sprayen och där stod det att man tog sådant oftast när man hade bihålsinflamation och så läste jag bipackssedeln på antibiotikan och där stod det att man åt den för halsfluss och lunginflamation.... Så det är ganska starka grejor....så en vanlig förkylning är det nog inte!! Så nu ska jag krypa ner i sängen!!!

Men jag säger bara det...bli inte sjuka! Det kostade 473kr att hämta ut medicinerna Förvånad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • LillSkruttet

Lillen06: Grattis till lillpojken!!!

Längtande Lina: Hoppas du snart blir frisk från förkylningen. Inte kul att vara sjuk. Krya på dig!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3