• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

Mi Amore: Det hoppas jag med. Jag får inte tag på min bror så han är säkert hos henne, man är ju lite orolig

BF 21 februari
  • sol och bad

Hej
    vill titta in snabbt och berätta att idag pratade jag med min mormor och hon har född 4 barn hemma(hon bor i Iran) och hon sa att jag måste promenera minst 1 timme /dag. Jag har inte kunnat promenera något senaste veckorna så jag måste sätta igång och promenera, Ni andra som latar som jag ; GÅ UT OCH GÅ nu...

Smilla- hur går det för din brors fru?

Krofnica- Välkommen

• Valaina

Jordnöten--> Det är på Freshmilk.se som jag handlat kläder.
    Jag hittade inga gröna byxor. Det var dåligt på den fronten...
    (Jag "nätshoppade" faktiskt en sparkdräkt, ett par strumpor och ett par byxor till stora tjejen igår när jag kom hem, och fick grejerna redan idag...kunde inte låta bli)

Lillen--> Lycka till imorgon! Håller en tumme och tänker på dig!

• sol och bad

Jag skriver in mig,
    Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Malin L (Valaina)
    Pia (En solstråles mamma) kommer senare
    Ann-Sofie (jordnöten)
    SOL O bad(Bea)

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
    Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina
    Anna - Lillskruttet
    Linda - Dillon
    bea-sol och bad

Undrar när ni ska Pyssla? jag vill gärna lära mig?

• Tre solstrålars mamma

Lillen: Oj så spännande! Ladda med pizza, där är det mkt kolhydrater å annat näringsrikt Står iaf i en "att vänta och föda barn bok" så då är det ju ok

Krofnica: Välkommen till tråden

Smilla: Åh fyy vad läskigt Förstår du orolig! Hoppas verkligen hon mår "bra" utan allvarligare skador!!!

Jordnöten: Profylaxkursen lät ju verkligen som en höjdare...om inte annat så för mannen då
    Jobbigt med så mkt förvärkar. Låter ju inte alls bra?! Hoppas du får sova i natt iaf!

Idag blev det mkt shopping. Inhandlade en sådan där svindyr men super bra lammskinssåkpåse så lillan kan sova ute hela vintern Så blev det två badrumspallar så jäntan kan nå upp å tvätta händerna, en barntoasits, lite julklappar, gardiner till köket och nya entrén, farsdagpresent till min far, maken och makens far samt lite små presenter till en julkalender som köpt till min goa dotter Skoj shopping men dyrt

bf 26/1-2007 (v29)
  • Lillen06

Tack alla.. kommer nog inte sova många minuter i natt... så nervös som jag e... så säger de att man ska vara utvilad,,, hur lätt är det? ;)
    Hoppar nog in en stund i morrn bitti..

Lillen06 (BF+6)
  • Trikarn

Lillen: natten innan igångsättningen med Korall sov jag konstigt nog som en stock kroppen vet vad den behöver!!!

• Lillen06

Hoppas på det då Flört
    Jag är trött men är nästan säker på att jag inte kommer att somna.. somnar jag så vaknar jag väl mitt i natten och kan inte somna om,,, så har de vart den senaste tiden,,,

Lillen06 (BF+6)
  • Smilla 78

Min brors fru mår bra, lite omskakad och blåslagen. Ambulanskillarna sa åt henne att skaffa cykelhjälm, hon kanske inte har samma tur nästa gång. Stackars min bror han var helt förstörd.
    Natti natti på er

BF 21 februari
  • Mi Amore

Smilla78: åhh va skönt att hon mår bra!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3