• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Valaina, coolt med Europe konsert...det hade jag också velat gå på...dock inte sjuk

Hoppas bebben förstår att han ska ut efter konseten då

Delphia, hoppas att din bebbe också vill komma ut i helgen då...

Själv känner jag som tur är ingenting...och det är jag väldigt glad för...orkar inte med en förlossning nu!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Delphia

LL- Nä man orkar inte med en förlossning när man är så pass sjuk som du är just nu. Tur kroppen ställer in sig på att hela sig först innan förlossningen..

Valania - Ja du en Europe konsert vore himla kul att gå på... gå lite åt oss andra med Ha det så himla kul.

• Längtande Lina

Delphia, ja jag hoppas verkligen att det är så....att kroppen förstår att den måste vänta tills jag blir frisk!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Delphia

L L - Jo det är klart kroppen gör så. Det har ju visat sig flera gånger förut. Tex de som råkat ut för diverse saker som har varit mitt uppe i förlossningen och allt stannat av tills de är i säkerhet och liknande. Jag tror helt på kroppens förmågor.

• Mi Amore

Hmm tänkte att jag skulle sova länge nu när det är lördag men 10 över sex va jag pigg och vaken.. hmm

• Deighthon

Aran - Min bebis sparkar också alltid upp till höger och jag tror det innebär att de ligger 'rätt'.Alltså med huvudet neråt och sen benen uppåt höger. Enligt min BM så låg min bebis i ruckbart läga förra gången jag var,och det var i vecka 32.Är nu i vecka 35 och ska dit nästa vecka igen så får väl se om det är fixerat då.

Valania- Hur var Europe konserten? Lät himla skoj!

Vaknade kl 04.30 i morse och kunde inte somna om pga värk...lär ju bli trött i eftermiddag!!! Men gör ju ingenting att lägga sig och vila i detta hemska väder!!!

Delphia- hoppas det är någon på gång då......

LL- Hur mås det? Hjälper medicinen?

• Aran

Deighthon

Mmm låter bra tycker jag, hoppas bebis ligger kvar i rätt läge bara. Oj vad det bökas nu i magen, antar att det är trångt för den lille.

Har också lite förvärkar nu, har haft ganska mycket sen igår, minsta lilla mensvärk och man hoppas att det ska sätta igång .
    Men det kan man ju bara drömma om.

Helt ärligt är jag ganska trött på att vara gravid nu, har fått så kort stubin också senaste dagarna och tänder för det minsta lilla. Vet ej om det beror på graviditeten eller om om jag håller på att bli en sur tant ?? .

• Smilla 78

Jag skriver receptet i tråden så kan alla som vill ta del av den

BF 21 februari
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3