• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Delphia

Lillen06- Håller tummarna att allt går bra imorgon och att allt går bra. Du får ladda med mycket pasta och en massa grönsaker, ris, potatis... Det har jag hört hjälper en hel del under förlossningen. Samt vila mycket för att spara på krafterna. Mange är en sk kostexpert här hemma så jag har fått mig lite info ang kolhydrater Även han laddar för förlossningen *fniss*

Undrar också om Canyheart fått än... detta är ju spännande här ju.

Här händer det ingenting alls. Ska försöka ta mig till Arosbaby idag och skaffa skötväska och bebysitter... se vad vi hittar... Tur mannen är hemma och sjuk men ska jobba imorgon så lika bra att försöka få igång honom. Varför inte kombinera nytta med nöje så ta ut mannen och se till att köpa lite bebis saker

Deighthon - Vad härligt Blir lite avis om jag ska vara ärlig. Åka bort och bara bli bortskämnd, måste kännas underbart.

16 dagar kvar nu...
  • höna böna

Fick hämta stora tjejen på dagis idag, hon var ledsen och klagade på att hon hade lite ont i örat.
    Hon har ingen feber och verkar inte ha ont nu iaf, får se hur det blir i natt.

• Smilla 78

Mi AMore: Vad kul att höra Det är alltid kul med uppskattning

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Malin L (Valaina)
    Pia (En solstråles mamma) kommer senare
    Ann-Sofie (jordnöten)

15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
    Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina
    Anna - Lillskruttet
    Linda - Dillon
    Malin N - Smilla 78
    BF 21 februari
  • Krofnica2002

Hej
    jag är ny här och rett dålig på at skriva svenska.
    Jag har kommit för 4 år till Sverige.
    Bår i Västerås, har en dotter såm ska fylla år i december.
    I januari 2007 ska ja få et barn till.

Vill bara hälsa och eventuelt skriva då och do tilsamans med er om det går bra

• Hallontjejen

Här händer det saker...

Lillen06: Oj, så spännande. Jag förstår att du är pirrig! Lycka till!

Mi amore: Vad roligt att dom gillar dig på jobbet! Det är alltid roligt att få beröm! Skönt att veta att dom vill att du ska komma dit och jobba, då slipper du tänka på det när du är hemma mammaledig. Nice!

Jag missar nästa fikaträff också. Attans. Har bara möjlighet att fika på kvällen eftersom jag jobbar förtfarande, och 15:e är jag redan uppbokad. Jag får hålla tummarna för att jag kan vara med nästa gång. Vore ju så kul att komma och träffa er!

Ha det så bra!

• Trikarn

Krifnica: Välkommen till den riktigt slappa tråden =)

Jag missar oxå nästa fika..igen, mannen ska iväg o jobba och Korall är omöjlig numera att ha med sig ngnstans....

• Smilla 78

Nyss rinde min bror i panik, hans fru blev visst påkörd av en bil på väg hem från jobbet. Deras grannar kom upp och berättade det för honom och att dom kört henne till akuten. Fy vad otäkt! Hoppas verkligen att hon mår bra. Förvånad

BF 21 februari
  • Smilla 78

Krofnica2002: Välkommen

Lillen: Hoppas allt går bra och du får gosa men den lill* snart

BF 21 februari
  • Mi Amore

krofnica2002: Grattis och välkommern

• Mi Amore

Smilla78: usch va hemskt! Det gör ont kan jag lova, en bil körde på mig förra sommaren aj aj! Hoppas hon mår bra!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3