• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • sol och bad

Trikarn- Är det sant att det ska inte ha blekmedel i eller?

• Trikarn

ähhhh det tänkte jag inte på faktiskt..tvättade i senistive ngnting...men anv inte VIA det är de mest allegiframkallande tvättmedel som finns ( jaop det är sant)

vi anv nog ngt från LIDL kan jag tänka mig...eller ÖB

Eftere 1 mån anv vanligt tvättmedel utan sköljmedel

• Trikarn

Fick sålt mitt skötbord idag..sköööönt =)

det stod i köket o skräpa =)

• Delphia

sol och bad- Japp här är det nog mycket förvärkar just nu... håller på bli galen då de varken ökar eller minskar. Vill ju iofs hellre att de ökar i styrka. Tyvärr är man nu så tung att det tar mycket kraft att häva mig upp ur badkaret... *fniss* skönt att det är ett övergående fenomen. Hade min första spontana värk i lördags... kändes bra Skrattande Men den försvann dock lika fort igen.

• sol och bad

Delphia- Nu kanske dröjer inte så längre till innan förlossningen kommer igång på allvar? Tänk att din bebis färd till världen har börjat.

• sol och bad

Trikarn-skönt att bli av med skötbordet. Varför inte använda sköljmedel?

• Smilla 78

Sol och bad: Jag har köpt Neutral tvättmedel och sköljmedel för att tvätta alla bebiskläder och sängkläder med. Det ska vara parfymfritt och allergitestat

BF 21 februari
  • Delphia

sol och bad - Ja jag vill verkligen tänka så men det händer ju inget alls... Det känns som om jag bara blir lurad. Jag har nog fattat det hela fel... jag är nog en elefant i människoklädnad. Därför man går så roligt.

• Delphia

Måste berätta detta.... I går stack vi till barnens hus och kikade lite på gossedjur till brorsans lilla Wilma. Tänkte samtidigt hämta ut en liten present som man kan hämta mot kupong och döm om min förvåning när jag får välja mellan en gulrutig eller gulrandig babyfilt. I bilen kan jag inte hålla mig och ska till och kika på filten när jag upptäcker att våra kökshanddukar är större än den. Den är dessutom otvättad och kommer minska lite mer. Den är så liten att den inte ens duger som duk på köksbordet... Ja en gratispresent var det iaf så man får vara tacksam för det illa

• höna böna

nån som är haj på det här med foglossning?

har lite små ont, var ska man säga... hmm.. precis brevid höfterna.. nu efter jag varit ute och gått..
    är det foglossning??

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3