• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

Delphia: Vilken grej, jag skulle nog känna mig lite lurad. Vad ska man ha en sån liten till, tvättlapp? Fundersam

BF 21 februari
  • Delphia

höna böna - Ja det kan mycket väl vara foglossningar.. det kan strama och det kan mola och det kan göra fruktansvärt ont. Med min son så hade jag som om någon töjde ut höfterna innifrån och det gjorde inte alls ont det kändes bara lite obehagligt. Så det där med foglossningar kan variera lika mycket som det finns gravida.

• Delphia

Smilla 78 - Ja det kändes lite snopet men men det är ju bara en liten grej som var gratis... gratis brukar ju vara gott *fniss* Så där fick jag.. Den duger ju som spyhandduk om inte annat.

• Smilla 78

Höna böna: Det kan ju vara det, men oftast gör det väl ont bak eller fram. Hoppas det stannar där isåfall och inte blir värre

BF 21 februari
  • höna böna

delphia: ja får ta upp det med min bm på fredag..

• Smilla 78

Nej nu ska jag koka sylt. Ha det så bra

BF 21 februari
  • sol och bad

Höna böna-
    jag få oftast ont i korsryggen efter långa promenader, I v. 24 fick jag super ont och kunde inte gå i 1 vecka , det gjörde fruktansvärd ont att vända sig i sängen . Hoppas du kan ta det lungt annars blir besvären mera. Nonchalera inte symtomena , det gjörde jag och fick betala med 1 vecka säng liggande.
    kram

• LillSkruttet

*pust* Har tvättat, skurat och fejat idag. Äntligen börjar sovrummet uppe bli klart. Ska bli skönt att äntligen få sänggaveln på plats. Kommer kännas skönt att kunna ta sig i och ur sängen lätt när magen blir större.

Var tvungen att ta bild från sovrummet, har lagt in i bildgalleriet om någon är nyfiken... Saknas bara lister och lite el-dragning så är det klart.

• Deighthon

Höna böna - Jag har haft foglossning sen vecka 15 ungefär.Det började i baken,sen fram och sen höfter och ben.....mycket möjligt att det är fogarna du känner av!
    INTE är det roligt i varje fall!

• LillSkruttet

Deighthon: Mitt sitter i höfterna bak. Hugger till när jag lyfter benen, eller när jag böjer mig lite framåt.... Är det fogarna? Har känt av det sedan runt v 18...Blir värre när man gått mycket, eller skurat och fejat ett helt rum, som jag gjorde idag...

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3