• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • jordnöten

Lillskruttet: Förmodligen trycker den inte mot lungorna än men mot kroppspulsådern som gör att man kan känna obehag

• LillSkruttet

jordnöten: Ah! Det slår aldrig fel. Måste bara hosta till några gånger när jag lagt mig ner. Samtidigt är det ju lite mysigt att ligga en stund på rygg med händerna på magen och känna sparkarna. Det gör jag visserligen även om jag ligger på sidan, men det är svårare att hålla händerna på då, och svårare för sambon att lyssna på bebisen.
    Men det kanske inte farligt, bara obehagligt. Sover ju aldrig på rygg.

• Valaina

Bara en snabbis...
    Ska bli inlagd idag, hade mer protein och lite högre blodtryck. De vill kolla mer grejer....
    Hoppas att det inte blir som förut...Vill inte kejsarsnittas...
    Jobbigt att inte få vara med Minja och skitpiss att det inte kan vara "som vanligt"! Vill inte bli inlagd!
    Vi hörs när jag blir "utsläppt"...

• höna böna

Valaina: Hoppas att allt går bra!!

• Tre solstrålars mamma
    Valaina: Åh stackare Håller en tumme här också på att du får komma hem snart igen och slipper snitt som du inte vill ha!!
    bf 26/1-2007 (v30)
  • candyheart

Tack så mycket för alla fina gratulationer! Nu börjar allt funka ganska bra, mitt snitt är läkt och jag äter endast receptfria alvedon vid enstaka tillfällen.

Meja är kättesnäll och amningen fungerar i stort sett bra! Thank god för bröstpump. Hoppas allt går bra för er alla och att vi snart ses på fika igen!

• Deighthon

Valaina- Stackare! Vi håller tummarna att det blir som du tänkt dig! Och tänk vad lyxigt att antagligen mycket snart få gosa med den lilla!!!!

En Solstråles mamma- håller med dig om att ALLT är annorlunda denna graviditet och ALLT är jobbigare!! Vad jag längtar tills den lilla behagar komma ut!

Jordnöten- det är samma för mig,den här bebisen är sååååå mycket livligare!!! Tycker det är rätt mysigt faktiskt!

• höna böna

Ska snart laga mat..
    så tråkigt nu när mannen min jobbar 7-16 varje dag.. känns som om man knappt ses.. och så går helgerna så himla fort..

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3