• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • oskarzakknikkis mamma

sol och bad

ja ont gör det.... känns som man blitt påkörd av en lastbil eller två! men hellre det än att gallstenen ska trassla så att bebis inte får i sig tillräckligt med näring!
    nu kan ja ju i alla fall äta!

och har ju inte lång tid kvar nu egentligen sköööönt!

• Deighthon

Lillskruttet - Låter absolut som fogarna.Det började bak för mig också! Hoppas det blir bättre för dig,inte roligt att börja så tidigt.Jag blev sjukskriven fr mitten av augusti(vecka 21 tror jag)!

• Valaina

Hej tjejer..
    Var hos BM idag och det visade sig att jag har +2 i protein, så jag måste till spec.MVC redan imorgon bitti 9:30 för kompletterande provtagning, så jag kommer inte på fikat tyvärr, hade verkligen sett fram emot det.
    Men blodtrycket var bra iaf, så det är förhoppningsvis ingen havandeskapsförgiftning....håll tummen!
    Fast det känns ju bra att de håller koll.
    Och bebisen är ju iaf "klar" att komma ut om de skulle vilja sätta igång mig. Men jag har ju inge bra erfarenhet av igångsättning så jag är lite, lite orolig även om jag inte borde det innan jag vet vad som gäller...
    Men jag hör väl av mig imorgon så får ni höra hur det gick...

Ett bra besked till alla er med barn och som ska ha snart: Det är inget förbud mot syskonbesök än så länge, så om nåt händer i veckan får Minja komma upp och hälsa på! (enl min BM idag)

• Längtande Lina

Valaina, oj då... men som du säger: skönt att dem kollar upp så noga!!!! Hör av dig imorgon så vi får reda på hur det har gått!! 

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Tjejer, jag tog bort Valaina från fikalistan imorgon Och på mig skriver jag en massa frågetecken!!!! Jag känner mig inte speciellt pigg....men jag vill gärna komma på fika!!!! Jag smittar i alla fall inte för jag har ätit antibiotika i 5 dagar imorgon!!!! Men allt hänger nog på hur jag känner mig imorgon bitti och hur jag kan ta mig till Skälby, det är ju en bit bort från mig (jag kör ju inte bil)!!!! Men jag hör av mig imorgon bitti!!!!

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)????
    Ann-Sofie (jordnöten)
    Sol o bad(Bea)

Sätter även frågetecken på mig på onsdag...för samma sak gäller ju där!!! Det beror helt på hur pigg jag känner mig!!!!

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
    Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina?????
    Anna - Lillskruttet
    Linda - Dillon
    bea-sol och bad
    lisa- trikan kanske om mannen inte vill stå och renovera...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • dillon

Candyheart: Grattis, grattis till lilltjejen! Vilken upplevelse du fick vara med om, skönt att allt slutade bra iallafall!!

Nu har alla ni med halsbränna redan fått tips om Gaviscon men jag skriver det en gång till....Funkar kanon

Ha en mysig fika imorgon ni som är lediga, vi andra kasnke ses på onsdag?

• Deighthon

Klockan är 04.00 på morgonen....tyvärr får jag ställa in fikat hos mig...hoppas ni kan ses nån annanstans!
    Min son har 39 graders feber och hostar så han får vara hemma imorgon! Typiskt!!!! Hade sett fram emot att ni kom hit(hade t o m städat&bakat!!).
    Är helt slut för har knappt sovit något ännu...han vaknade vid midnatt och har vridit&vändigt sedan dess....tog nu febern och förstår varför!

Valaina- vad spännande att din lilla kanske tittar ut snart! Håller tummarna att allt ska gå bra!

• Krofnica2002

hej

Fikar ni utan barn eller?
    Jag vil treffa ER men min man jobbar till 24:00 så jag har ingen såm kan ta hand om barnet.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3