• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Lillen06

Hej allihopa!

Nu har vi åter kommit hem från BB... skulle på koll av vikt i går och då tyckte de han var gul i hyn så det gjorde tester och det visade sig vara nån form av gulsot så det var bara för sambon att åka hem och hämta  väskan igen och sova en natt till..Ledsen
    Han fick ligga och sola under en lampa och är nu lite bättre...  blev hemsläppta iaf och ska tillbaka på koll på torsdag,,, det som gäller nu är amning och åter amning... den har knölat lite så han har fått lite tillskott i natt och vi ska fortsätta att ge honom lite tills han blir nöjd med min mat.. sover gör han på dagen och är vaken på nätterna så jag är heeelt sluut..

Passar på att kika in här nu för min lille Melvin ligger och sover med pappa i sängen

Lagt in lite nya kort... kommer fler;)

Tråkigt för Valaina,,, jag såg inte till henne där i dag men vi gick nog nästan om varann.

Hoppas alla mår bra och tack än en gång för alla gratulationer och gulliga skrivelser i min gästbok..

Kram från mig och Melvin

Mamma till världens sötaste Melvin...
  • Längtande Lina

Lillen, vad jobbigt att ni fick stanna på BB igen...skönt att ni är hemma nu igen så att ni får koncentrera er på amning och liknande!!! Såg annonsen i tidningen idag....

Ska genast kika in på nya bilder....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Delphia

Lillen06- Vad jobbigt att åka fram och tillbaka. Men det måste ändå vara skönt att få komma hem mellan varven och boa in sig lite.

• Deighthon

Lillen- vad härligt det är att höra att ni är hemma och att ni har bebis.....vi andra blir avundsjuka,jag blir det i varje fall!!!
    Ska direkt in i ditt galleri och kolla bilder!

• Lillen06

jo, det är skönt att vara hemma och hoppas vi får stanna här nu...

Vad händer annars här då? Ingen annan som fått förutom candyheart? orkar liksom inte läsa igenom allt gammalt,, en hel del att läsa;)

Hur ska man hinna med allt när man har en liten i famnen hela dagarna är en sak jag undrar... men det kanske blir bättre när han komme ri gång med aming och mår lite bättre,,,
    ska skriva en förlossningsberättelse också men det känns som att det ligger långt fram i tiden...

Nu ska jag passa på att duscha medans han sover mitt hjärta

Mamma till världens sötaste Melvin...
  • Trikarn

Lillen06. hjälp vad söt ...*vill oxå ha*

måste tyvärr ställa in fikat imorgon, har en sjuk dotter här hemma ( igen) o gubben vill renovera...får bli nästa gång!

• Smilla 78

Hej!
    Vi var till Sthlm idag och allt såg fint ut, det bor en frisk liten kille i min mage Min man bröt ihop totalt när läkaren sa att det var en kille och resten av dagen har han svävat på små moln.

Det verkar som många av er är sjuka nu eller har sjuka barn hemma, tråkigt. Skickar krya-på-er-kramar

BF 21 februari
  • Mi Amore

milla 78: åhh en pojke va gulligt Grattis

• Deighthon

Smilla78- Grattis till killen i magen-underbart!!!

• Längtande Lina

Smilla, grattis till det lyckade ul:et Skrev han **SNOPP** på skärmen för er med??? Eller var ni inte hos norsken på Sibylle?

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3