• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • dillon

Hej!

Smilla, grattis till en liten pojke i magen. Kul!

Ska läsa ikapp nu, helt sjukt vad många inlägg ni hinner med på två dagar .

Hoppas allt är bra med er alla. Hur blir det med fikaträff imorgon? Jag kikar in imorgon från jobbet för att se om det blir av...Blir ev. sen hem och då kanske jag inte hinner så jag lägger till ett frågetecken på mig. Det är mörkt och tråkigt att köra bil till jobbet denna period, vill inte!!
    Nu måste jag gå och lägga mig. Kram på er

• dillon

Tror detta är sista listan....Flyttar fram den hit för att påminna lite

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson

Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina?????
    Anna - Lillskruttet
    Linda - Dillon ? Om jag inte blir sen hem!
    bea-sol och bad
    lisa- trikan kanske om mannen inte vill stå och renovera

• Mi Amore

Godmorgon Flickor! Idag är jag spp trött men men..

Syns på fikat!

• Krofnica2002

Jag vil komma til fika i dag om det går bra :))

• Smilla 78

LL: Nej han srev inte "snopp" på skärmen Glad men han var väldigt behaglig som person och hade en hel del humor. Han fick oss verkligen på bra humör. Det sista han sa var: " Vi ses om 2 år då." Lite längre än så har vi nog tänkt att vänta med ett syskon, men man vet ju aldrig Cool

Ni får ha det så trvligt på fikat
    Ha en bra dag!

BF 21 februari
  • Längtande Lina

Det går så bra Krofnica2002, jag skriver upp dig på listan!

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson

Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina?????
    Anna - Lillskruttet
    Linda - Dillon ? Om jag inte blir sen hem!
    bea-sol och bad
    lisa- trikan kanske om mannen inte vill stå och renovera
    Krofnica2002

För min egen del är frågetecknen väldigt starka!!!! Jag mår fortfarande int bra och jag måste ner på stan idag och uträtta några ärenden...får se hur jag känner mig efter det!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Tre solstrålars mamma
    Lilen06: Super söta bilder Tiger pyjamasen känner jag igen, den hade vi till vår dotter också

Smilla78: Åh, GRATTIS till lill grabben i magen

Det blir inget fika för mig idag. Jag å mannen ska nämligen ut och discobowla samt äta god mat Såååå mysigt!!! Trist att missa fika med er men det kommer ju fler tåg iaf.
    bf 26/1-2007 (v30)
  • jordnöten

Smilla: Grattis till killen i magen. Nu kan du frossa i pojkkläder

Kommer troligen inte på fika ikväll. Har så ont i höfterna idag efter att ha gått en kort promenad igår (fram och tillbaka till affären), och röjt vidare i sovrummet. Idag har jag tvättstugan så det blir till att knata många trappor Kommer förmodligen inte kännas bättre efter det... Har dessutom pratat med sambon om att åka till IKEA Ikväll och köpa madrass till spjälisen. Har fått en liiiiten känsla att den här bebisen klanske skulle kunna tänkas komma före BF...har ju så mycket sammandragningar.
    Ska fundera på ev fika under dagen.

Solstrålen: Vad roligt det lät med bowlingen Det är ju så välbehövligt att hitta på lite tillsammans utan kids ibland. Se till att spöa karln ordentligt bara

• jordnöten

Längtande Lina: Det låter inget vidare att du inte blir bättre. Antibiotikat verkar inte ta på det där som du råkat ut för. Efter så här många dagars användande så borde det hela ha vänt iaf. Är det inte dags att du ringer den där läkarn igen? Ditt BF närmar sig ju nu med stormsteg!!!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3