• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

JOrdnöten, jag är så dålig på att veta när man behöver ringa läkaren! Tycker du att jag ska göra det alltså? Borde jag ha blivit bättre av antibiotikan nu? Har ätit den i 6 dagar...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Trikarn

längtande Lina: Du borde absolut ha blivit bättre, ring läkaren nu!

• Deighthon

Längtande Lina- Jag tycker antibiotika brukar hjälpa efter bara 2 dagar.....tycker absolut du ska ringa igen!!!

Jordnöten - Tror också på att du ska få tidigt.......du har ju sååå mycket sammandragningar&förverkar....Jag vill också få tidigt!!!
    Var hos BM idag och huvudet är fortfarande lite ruckbart.Allt såg bra ut och det är ju huvudsaken!

Är helt slut och har ont i rygg idag efter 2 jobbiga nätter....Liam hade 40 graders feber&hosta i natt,stackars liten...var vaken var och varannan timme!!!

• dillon

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson

Hoppar över fikat för jag är fortfarande i Uppsala och lär inte vara hemma till 17!! Tråkigt men så är det att pendla
    Ha det så trevligt så ses vi nästa gång istället!!

Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina?????
    Anna - Lillskruttet
    bea-sol och bad
    lisa- trikan kanske om mannen inte vill stå och renovera

• sol och bad

Hej tjejer
    Jag måste tyvär hoppa över fikat idag.
    Jag har varit på öppnaförskolan i skallberget på studiebesök med en vännina, det va super mysig men nu e det slut på krafterna och måste vila så jag inte blir sjuk igan.
    Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina?????
    Anna - Lillskruttet
    lisa- trikan kanske om mannen inte vill stå och renovera

Smilla- Grattis , Hur känns det nu?

• Smilla 78

Sol och bad: Det känns underbart Skrattande nu är det bara att vänta tills han vill komma ut

BF 21 februari
  • jordnöten

Kommer inte på fika, blir IKEA istället, men mest av allt hade jag nog velat inta horisontallposition i soffan och hoppats på att någon annan ville fixa mat.

• LillSkruttet

är det någon som kommer på fikat??

Inte så stor idé att kasta sig iväg ner på stan om ingen är där. Nån mer än jag som tänkt komma?

• Längtande Lina

Min position är garanterat horisontal... är helt slut efter mina ärenden på stan HAr sprängande huvudvärk och det gör så j-a ont i bihålerna så jag tror dem ska sprängas... Det hjälpte alltså inte med frisk luft!!!! Så imorgon bitti ringer jag vårdcentralen igen.....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lillskruttet, vet inte om det är så att Mi Amore åker direkt ner till fikat efter jobbet... är osäker på hur hon brukar göra!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3