• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Deighthon, ja visst är det spännande...undra hur länge vi får vänta innan vi får höra att dem har fått sina bäsar

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Mi Amore

jag tycker allt att dom borde tagit med sig en varsin bärbar dator till bb så dom kunde skriva direkt dom små kommit ut haha

• Cella

Deighton: När ska bebben komma?
    Hoppas att det gåt bra för Jordnöten, gått i samma föräldrargrupp som henne och med A så fick hom kämpa rätt hårt. Men den som väntar på ngt gott............

• Deighthon

Cella - Jag är i vecka 40....BF är den 19/12 men den får GÄRNA titta ut tidigare.....men räknar med jul på bb..ha..ha.Min första kom på BF dagen så man kan ju hoppas på samma tur nu!

• Flink

Trevlig lucia dag önskar jag er alla!
    Synd bara att inte snön kommit och kan försköna våra vinterdagar!
    Däremot skall väl en annan vara glad åt att snön inte kommit då gympa-skorna är det enda som passar på svullan fötter

Smilla78: Hoppas allt gått bra idag!

• Medusan

Ojojoj, jag har jätteregelbundna och intensiva värkar nu. Är helt övertygad om att jag kommer föda inom det närmsta dygnet. Någon som har tips på hur man kan göra för att stå ut med smärtan så länge man är hemma?

Tänkte testa att lägga mig i ett bad nu och hoppas att det lugnar ner sig lite, för jag känner att jag behöver vila lite mer än vad jag lyckats göra det sista dygnet.

Får se om jag träffar någon av er på förlossningen eller BB sen

• Mi Amore

Medusan: hihi alla får ju smått nu! Lycka till

• Deighthon

Medusan - Åh nej,inte du också...ha..ha..jag då??!! Ha ett skönt bad och stort LYCKA TILL på bb!

• Smilla 78

Allt såg bra ut idag, fick göra både vul och vanligt ul. Kul att se den lille igen Glad Livmoderetappen var inte påverkad så det känns skönt, fick brickanyl och ska ta det lugnt.

Fick oxå veta att han väger 1452g, stora killen. Inte konstigt att det känns som om revbenen ska gå av när han sparkar

BF 21 februari
  • Aran

Vill bara meddela att den 11/12 kl 16.51 föddes våran underbara flicka Annie. 3766 gram och 50 cm lång.

Är så himla lyckliga

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3