• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • MaLi81

Oj va många bebisar som tittat ut!! Va roligt! Grattis till alla!

Ändrar min stavning bara...
    Milla - son
    Lillen - son
    Valaina - son
    Sol och bad - son
    L Lina - son
    Atelli - son
    L8J - son

candyheart - dotter
    aran - dotter
    Ramona - dotter
    Fighter - dotter
    Fairydust - dotter

Kram från Magdalena o Lowa

• Lillklillen
    Såg på tråden att du fyllde år idag Lina så här kommer det ett stort grattis från Annelie och William
    Hipp Hipp Hurra för William den 12/12
  • Deighthon

LL- Grattis på födelsedagen! Jag skulle ju få bebis på din dag ju......det är ju även min farmors födelsedag så det var ju hennes önskan..ha..ha..lätt att tillfredsställa!
    Inga känningar utöver det vanliga!

Inga som hört nåt om Jordnöten?

Lillen06 - Medusan åkte väl in till bb igår tror jag?

• Längtande Lina

Deighthon, ja vart är bebben? Det var ju bestämt den 14:e

Tack alla för gratulationerna!!

Idag har vi varit på jobbet och hälsat på några timmar och Milton sov hela tiden Snart kommer första gästerna som ska fira mig...

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Delphia

LL - Får passa på att säga grattis i dubbelt upp idag då... tror jag missat att gratta till bebisen och nu såg jag att du också fyller år.. Stort grattis

Passar på att gratta alla ni andra som fått bebisar nu... tyvärr är det svårt att hålla kontakten då man är hos svärmor och kollar lite mail. Datorn är fortfarande på lagning och väntas komma hem till imorgon eller måndag. Med tanke på vad som ska läggas in i datorn och sånt så hoppas jag på imorgon bitti

Här är allt som det ska. Cassandra har äntligen börjat gått upp nu och vi har fått bukt på det där med amning och ersättning eftersom jag tydligen inte tillgodoser stackars Cassie med tillräckligt med mjölk. Men äntligen har vår kokong brustit och vi har kommit ut i vardagen. Skönt om jag ska vara ärlig. Alla besvär som jag hade när jag var gravid är som bortblåsta och jag har redan börjat tagit längre promenader. Äntligen
    Ha det bäst så hoppas jag att vi ses snart igen

Lilla Cassie fyllde 2 veckor i tisdags *stolt mamma*
  • Deighthon

Delphia - Vad härligt att det funkar så bra för er nu! Kan tänka att det är en lättnad att må bra igen...jag längtar själv kan jag lova! Ser fram emot att se bilder när ni fått hem datorn!

• Aran

Tack för alla Grattisar!! . En fråga till er som har era bebisar, när började ni med nappen?? Min lilla tjej har redan sugit sönder brösten, men man vill ju ej börja för tidigt med nappis om det inte är bra.. . Men hur länge ska man vänta...

• Lillen06
    Aran: jag väntade två veckor men ångrar lite i dag att jag inte började tidigare.. han snuttade som bara den i början och sög sönder mina bröst men nu vill han inte ha napp... jo, om vi håller i den.. annars hoppar den ur munnen på honom.. den lugnar honom väldigt mycket så därför skulle jag vilja att han tog nappen..
    han kanske hade velat ha den om vi börjadt tidigare?? vem vet??? inte jag...
    Den sötaste Melvin som finns;)
  • Trikarn

aran, lillen06: kan vara bra att vänta 2 v..pga ammning..MEn en del barn har ett sådant behov att det lika bra att stoppa in den på BB..

• Lillen06

men nu så ammar ju inte jag så det är kanske därför jag tycker så...

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3