• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Mi Amore

Trikarn: usch jobbigt att va sjuk! Ja men då får vi väl bara flytta fram fikat da

Smilla 78: åhh va skönt att du får komma på undersökning.
    Lika bra så slipper du oroa dig

• Deighthon

Smilla78 - Skönt att du fick en tid så snabbt!

Min kompis i Falunr ingde just och meddelade att hon är på väg in till bb...hon har BF 17/12 men nu är det alltså på g.Hon gick över 10 dagar med sin första(och jag fick på dagen)så jag trodde jag skulle få innan henne.......knäckande!!! Jag vill också ha bebis nu!

• atelli

Nu har vattnet gått...

Kl 02,30 inatt gick vattnet, hade en del värkar under gårdagen - som alla nu har lagt ner verksamheten. Var kvar på förlossningen till ca 07 och åkte sen hem. Så nu väntar jag bara på att värkarbetet ska komma igång igen så att vi kan åka in och "klämma ut" pyret!!

Håll tummarna för att det inte ska ta alltför lång tid innan värkarna sätter fart igen!

Tack Lotta o A-S för era efterlysningar!

• Trikarn

ohh atelli: Kläm på nu bara du får ut o ta ett varv runt huset så att de kommer igång, eller jaga i trappor

• Smilla 78

Atelli: Äntligen är det dax, hoppas du slipper vänta länge

BF 21 februari
  • Längtande Lina

Atelli, åh vad spännande,...hoppas att värkarna kommer igång snabbt och att du snart får "klämma" ut din lilla bebbe....

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Deighthon

Atelli - Snälla skicka lite förlossningstankar till min bebis så att den också blir sugen på att komma ut......
    Tänker på dig massor och hoppas allt går bra&smidigt! Lycka till!!! Kram kram

• Tre solstrålars mamma
    Atelli: Oooh så spännande Hoppas värkarna kommer igång snart då OCh Lycka till!!! *kram*

Smilla78: Skönt att du fick en tid

Trikarn: Verkar vara mycket hosta på G nu överallt. Tycker var och varannar har hosta som inget hjälper emot Hoppas din lilla får bli frisk snart. Det tär så mkt på dem att hosta så dant.

Deighton: Snart är det din tur ska du se Du får se det som att du är iaf bland de första i kön så snart snart har du din bebbe hos dig....*ett litet försök på peppning*

En annan får snällt vänta 1,5 månad till innan får börja gnälla på allvar...*s*. Men bara det blivit nytt år så gör det absolut ingenting om lillan ville titta ut lite tidigare
    Sista föreläsningen var idag, och det var helt omöjligt att koncentrera mig på vad han sa. Lillan i magen sparka runt som bara den så hela magen hoppade...kändes som om jag studsade till av smällarna också Hon har fått sådan kraft nu och lång har hon blivit så det sparkar ju både över snippan och uppe vid magsäcken Skrikandes Nej, det ska verkligen bli "spännande" och se hur det går på den 5h långa tentan på lördag......jag ska iaf ta med mig en kudde att sitta på så får vi se om lillan kan vara lite snäll och hålla sig lugn just då. Annars får jag helt enkelt inse att plugga och höggravid inte går riktigt ihop...  
    bf 26/1-2007 (v34)
  • Deighthon

En solstråles mamma - Tack för peppningen! Peppade mig sjävl idag genom att shoppa 2 nya toppar till 'efter-grav'...det hjälper alltid!
    Vad skönt att ha sista föreläsningen avslutad! Är det sista tentan på lördag?

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3