• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Lottas vän (och barnvakt) skriver här inne för att berätta att Lotta och Paul blev föräldrar i morses till lilla TILLY. Allt hade gått bra och alla mår bra!!! Så spännande!!!

• Trikarn

Grattis!

shit asså..det bara pluppar ut bebbar just nu i rasande fart!

Gubben kom hem i natt från julfesten..sårig knoge och sår i huvudet..*skitunge* säger ja bara!

• Flink

Deighton: Grattis till er Tilly!

Jordnöten: Grattis till pojken!

• Valaina

Deighton--> GRATTIS!!! Häftigt att det blev en liten tjej! (för visst är Tilly ett tjejnamn??)

• Charre81

Kikar in:) är själv från västerås tänkte bara kolla om jag kanske kände igen någon=)

• Längtande Lina

Grattis Lotta till eran dotter... Så det blev en Tilly?? Det är ett jättefint namn tycker jag (som du vet! det fanns ju med på våran lista över tjejnamn)

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Lillen06

Grattis Lotta till flickan.. jag hade fel på min gissning men vad gör de när ni är världens lyckligaste;)
    Kram kram

• Delphia

Stort grattis till Lotta och Paul och så självklart till Jordnöten också. Vad kul med så här många bebisar

• Mi Amore

Jag vill också ha bebis nu! eller snart

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3