• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Nu har slemmisen släppt...i varje fall delar av den! Har haft värkar från och till sen i morse. Håll tummarna att det håller i sig.......

En solstråles mamma - nu förstår du varför jag inte dök upp idag...

• Flink

Deighton: Å så spännande. Nu är det på G! Snart har du bebis i famnen! Ska tänka på dig när jag jobbar ikväll.

• Längtande Lina

Åh, Deighthon jag hoppas verkligen att det går undan nu så att du snart har din lille bebbe hos dig!!!

Grattis Medusan!

Lillen, jag säger också: åk o shoppa!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Lillen06
    Deighton: Hoppas det sätter fart nu.. det är du värdFlört 
  • Deighthon

Nu är det ca 5-6 minuter mellan värkarna som det verkar ju inte som det ska stanna av.....
    Känns lite konstigt,vet inte riktigt när man fattar beslut om att åka in....ska man haka upp sig på tiden eller ondhetsgrad?????
    Värkarna gör ju ont men de är absolut överkomliga att klara.......de håller på i ca 1 minut.

Medusan - Grattis till sonen!!!!

• Valaina

Deighton--> Vad kul!!! Hoppas han/hon kommer idag!

En Solstråles mamma--> Tack för idag, det var trevligt tycker jag. Jag tror att jag talar för dig med när jag säger till de andra att det var värt det!

Grattis Medusan!

• Lillen06
    Deighthon: Har du fixat barnvakt? och din man är väl hemma och är beredd? för nu är det nog på gång för din lilla pojk att komma till världen;) (jag gissar på en liten pojk i din mage)

Lycka till!!! Du måste meddela någon som kan skvallra hit så vi vet hur det gått för dig,,

Många Kramar från mig och Melvin till dig
    Den sötaste Melvin som finns;)
  • Delphia

Hejsan alla glada... Nu så har jag äntligen fått hem datorn och på min sida finns nu en massa bilder på Cassandra, nu 2½ vecka

Deighton - Håller tummarna att allt går vägen och att allt går smidigt Spännande värre

Glad att ha fått tillbaka min dator *fniss*
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3