• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Cella

Deighton: Lycka till, blir rena sammankomsten på BB.
    Har shoppat hela dagen, usch har ont överallt.
    Apropå busborgen: Man är inte för liten om man fyller 2 i Januari?
    Det kanske är anpassat till alla åldrar, varit sugen på att åka dit ett tag.
    Trevlig fredagskväll!

• Valaina

Cella--> En solstråles mammas dotter fyller 2 i februari och hon hade jättekul. Men man ska nog välja en vardag då det inte är skollov. Idag var det lugnt och inte så mycket folk. Jag kan tänka mig att småttingar lätt kan bli "översprungna" om det är fullt av äldre barn där som är lite mer "fysiska".
    Min dotter är 4,5 år och hon tycker att det är jobbigt när det blir för stökigt. Vi hade skitkul idag. (Och gravida/mammor med spädbarn rekommenderas att ta med lekkamrat eller en i form av mormor, pappa eftersom man inte så lätt kan hänga med i buset med en liten med sig.)

• Mi Amore

Grattis Jordnöten

ojojoj va det "ramlar" ut bebisar

• Tre solstrålars mamma

Deighton: oooh så spännande Förstår verkligen varför du inte dök upp!!! Lycka till!!

Valaina: Tack så jätte mycket för idag. Var himla trevligt! Och du sa alldeles rätt...min lilla hade super skoj och det var verkligen värt pengarna men jag hade aldrig själv orkat springa runt med jäntan nu när höggravid så att mormorn var med var räddningen

bf 26/1-2007 (v34)
  • Lillen06

Grattis Jordnöten till den lille pojken!

• Valaina

Grattis Jordnöten! Vi började nästan bli lite oroliga. Stora kramar!!!

• Längtande Lina

Jordnöten, grattis gumman!!! Vad härligt att du äntligen har fått din son....

Deighthon, hoppas att du är på förlossningen nu!!! Önskar dig all lycka till...hoppas att du hör av dig så fort som möjligt så vi får veta hur allt går...och framför allt om det är en tös eller påg som är på väg ut

Mamma till underbara Milton, 061203
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3