• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • Ruby Red

Ang träning. Har någon testat SATS Baby? Jag tänkte börja nästa vecka om det funkar. Då har det gått 10 v sedan Vincent föddes så det borde väl vara ok?

Är det någon som har tänkt att börja med babysim? Jag har anmält Vincent o mig till babysim i Gribbylund (Aquababy), Furuhöjden med start v 2. Hoppas att det ger något...

• Oktober2006

Jag har också planerat att prova SATS Baby på torsdag, får se hur det går med det... Tänkte inte på att man kanske inte hoppar och skuttar så mycket i början, så det kanske funkar med amningsbehån till att börja med. Ska prova med det i alla fall.
    Maken och jag tänkte gå med Olivia på babysim i Gribbylund på söndagar, vi börjar i vecka 3. Ska bli spännande att se vad hon tycker om det
    Idag har vi haft värsta fotosessionen, vi blev fotade i fyra timmar både inomhus och utomhus och Olivia var jätteduktig! Hon blev lite trött ibland, men det blev hennes föräldrar också... Ska bli jättespännande att se om det blev några bra bilder!

• philmKarin

Sitter och tycker synd om mig själv och maraton-tittar på "ett herrans liv" säsong 1 efter att överlevt morgonens återkomna magsjuka.
    Tur att Tyra tar hand om mig .

Sambon är nu ensam på julbordet på skansen - stackarn? Medans jag får mumsa på fiskbullar och potatis i hemmets lugna vrå .

Oktober: Kul med fotografering... men 4 timmar!!! var det någon ni kände eller?

Oktober och Ruby: Får man "prova på pass" på SATS eller? Sist jag gick in på SATS för 7 år sedan blev jag ju pålurad ett ettårs medlemsskap.

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Oktober2006

philmKarin: Usch vad trist att magsjukan kom tillbaka! Jag tycker också synd om dig!
    Nja, det var en väninna till en väninna som jag träffat ett par gånger som ställde upp och fotade oss. Hon ska tydligen vara duktig, vi får väl se vad resultatet blir.
    Har haft kort på SATS rätt länge, men innan jag skaffade det har jag för mig att man fick betala sisådär en hundring om man ville träna en enstaka gång. Vet inte hur det är nu dock, föreslår att du ringer till SATS Täby och kollar: 446 38 70
    Kul att det verkar vara några som ska gå på Baby-passet, då kanske man kan lyckas pallra sig iväg...

• Lundelus

Vi har också tagit julkort på Simon, skulle vilja lägga in det här , som ni andra har gjort med era fina kort, men jag förstår inte hur man gör.
    Kan nån förklara det för mig?

Kram Linda

• Bettiz Angel
    LUNDELUS:
    du går bara in i ditt bildgalleri o trycker på höger musknapp, kopierar o klistrar in här Skrattande
    Mamma till prinsessan Freja 060924
  • Lundelus

Tack Bettiz Angel, jag tänkte inte alls på att man kunde göra så. Trodde man skulle länka på nåt sätt.

Tack så mycket

Årets julkort

Här är då Simon med sina ren på väg ut på äventyr

• Sieva

Inget julkort, men här kommer en söt bild vi tog igår när dottern sov

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2