• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • Anna Lw

jag ser ingen bild alls....  bara ett kryss

--*?♥ Emma 24 juni 2006 ♥?*--
  • Sieva

Inte?  Jag ser den...  Finns i min galleri också, "två söta grodor"

• Anna Lw

Jag går in o kollar där istället...

--*?♥ Emma 24 juni 2006 ♥?*--
  • glennglenn

Stackars philmKarin, Man blir ju så himla ynklig av den där åkomman. Mår du bättre idag?

• Trixietrina

Hej alla!
    Nu har vi kommit hem från Dalarna. Mikaela och jag har varit och hälsat på min syster och hennes familj i en vecka. Mikaela har varit jätteförtjust i att få umgås med sina kusiner som är två flickor på 6 och 10 år. De har gosat och lekt med henne hela veckan.

Finfina julkort ni tar på era småttingar.

Jag ligger verkligen efter med julen i år och har ännu inte hunnit få upp julpyntet men tänkte ta tag i det nu!

• glennglenn

Hur går det med bilden Sieva? ;)

Vi tog med Elsa på fest i lördags och det blev ganska så misslyckat. Hon sov i två timmar men sedan var hon klarvaken, hungrig (omättlig), varm, arg, trött osv. och bara skrek och skrek. Hon brukar verkligen inte vara sån men det blev nog för mycket för henne för vi hade varit ute och gått i affärer under dagen också.

Efter lördagen bestämde vi oss för att hon inte skulle följa med på nyårsfesten vi ska på, men vi är lite osäkra. Tycker ni att hon är för liten för att vi ska sova borta? Hon kommer att vara tre månader då och vi ska ut till en kompis lantställe så vi måste sova över. Thomas föräldrar vill verkligen vara barnvakt och hon har ju ännu inte hunnit blivit direkt mammig. Så länge hon får mat, närhet och uppmärksamhet så är hon ju nöjd och hon har ju inga problem med att ta flaska. Vad tycker ni? Hur ska ni göra?

• glennglenn

Trixie: Jag har kommit jättelångt! Julpynten står i hallen i två kartonger som sambon burit in från garaget och stirrar krävande på mig: :)

• philmKarin

Ny härlig dag, magsjukan verkar ha försvunnit... igen.  Nu ska jag vara produktiv! Baka Lussebullar, hänga gardiner, lacka tröskel, köpa 2 julklappar och väga lilla Tyra .

Glennglenn: Jag tycker att ni kan ta med Elsa om ni vill det - funkar säkert jättebra. Samtidigt kanske ni ska passa på att vara barnfria en kväll och lite till för snart kommer hon nog inte vilja vara ur mammas synhåll många minuter.
    Själv blir jag bara uppstressad av att lämna bort T än så länge - men det beror väl på vem man lämnar bort till också.

Sieva: Verkligen rolig bild på de två små grodorna .

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Vargkvinnan

Hej på er alla! Tänkte bara presentera mig lite snabbt, jag är ju liksom ny här. Jag blev tipsad att gå in och regga mig av Annelie eller "Oktober2006". Vi är i samma mammagrupp på BVC och det känns kul att ha fått en ny "mammakompis" Här verkar det vara full action jämt eller? Vad skönt att höra att det finns fler som ligger efter med julstöket...puh hur ska man hinna med allt? Eller måste man det? Jag funderar på att chilla lite i år, Adam lär ju inte lägga märke till ens ansträngningar ändå, haha..

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2