• lugnåsbo

Mariestadarna

Tänkte pröva att starta en tråd för oss som bor i "lilla" Mariestad...

Mest för att det är jobbigt att hålla på och söka runt efter er
    Kan ju vara kul att prata av sig lite om dittan och dattan och se vilka som egentligen bor häromkring.
    Räcka ut tungan
    Så tjöta på!
  • Svar på tråden Mariestadarna
  • Zonkie

*gäsp*

En till här, bor med Izcee och vår lilla Oliver :)

• lugnåsbo

Hej hopp alla nya så kul att ni hittar hit.. (ser att det varit runt nån och viskat i era gästböcker.. )

Men jag tycker allt att det varit lite dåligt med diskussion här på sista tiden.

Slaim har ni hittat nåt hus än då?

Vi letar ju oxå hus men än så länge har jag, haha oj VI kanske jag ska skriva, hittat nåt bra... Alla bra kostar ju en del stålar

Hoppas ni mår bra, nu är det dax att ta tag i städningen här hemma!

• Sanndra

"lugnåsbo"... Ni har ju bott på sandbäcksvägen!?! Vem är det som köpt er lägenhet, om man frå vara nyfiken;) för..står inte ditt namn kvar? *hm.fattar inget;)*

• missMikis

Satans Halt idag då! .. ett under att man inte vurpat ännu.. ;)

- L u c a s o6o83o -
  • lugnåsbo
    Sanndra skrev 2007-01-26 20:24:37 följande:
    "lugnåsbo"... Ni har ju bott på sandbäcksvägen!?! Vem är det som köpt er lägenhet, om man frå vara nyfiken;) för..står inte ditt namn kvar? *hm.fattar inget;)*
    haha... ja det var nån som köpte den men hon har sålt och nu har min kusin och hennes sambo köpt den...
    Dom berätta att dom skulle flytta dit, hehe visste inte att vi hade bott där =)
    Sådär av namnet på brevlådan....

Hihi... sitter här och lägger ut lite kläder på tradera, tänkte försöka sälja lite genom det forumet, är det nån av er som gör det??
  • Sanndra

Aha..okej=)

Jag gör det, skit skoj man blir liksom "fast"=) Har inget ute nu, har inte hafty tid att lägga ut på några dagar.

Vad heter du där?
    Finns det fler som har konon där? Skoj att kolla om man hittar ngt, kanske slipper frakten isf;)

• lugnåsbo

jag heter sunrose1 har inte så mycket ute....
    bara lagt ut några plagg för att prova hur det funkar

Vad heter du då?

• Sanndra

lizzabehth , men nu har jag inget ute...

Svar på tråden Mariestadarna