• lugnåsbo

Mariestadarna

Tänkte pröva att starta en tråd för oss som bor i "lilla" Mariestad...

Mest för att det är jobbigt att hålla på och söka runt efter er
    Kan ju vara kul att prata av sig lite om dittan och dattan och se vilka som egentligen bor häromkring.
    Räcka ut tungan
    Så tjöta på!
  • Svar på tråden Mariestadarna
  • Sanndra

Bussar till Ullervad är väl sämsta linjen i stan?? Bor nämligen på vägen så jag skulle ta den bussen en dag, då var det typ 3 timmar till nästa buss skulle gå..
    Cykelväg finns ändå ut dit och funkar jätte bra!

• DiZZY

Sanndra: Okej tack så mycket tack o lov för cykelvägar.

• Slaim

jaha då har man varit på ännu en misslyckad husvisning. VARFÖR är huset alltid så fint på bilderna och sen ser det piss ut i verkligheten??? Kollade på ett hus på Leksbergsvägen. Ett gult fult. Tyckte om det massor på internet men sen så var det miljontals grejjer att fixa när vi väl kom dit. Taket, innertaket, golv, tapeter, ny toa, herregud varför skriver de inte det eller visar bilder som är sanna?? så irriterande. Tror de att man kommer köpa huset bara för att det gör sig bra på bilder eller???
    Jag flyttar in i en lägenhet snart. så sur är jag idag.

• lugnåsbo
    Slaim skrev 2007-02-05 16:47:55 följande:
    jaha då har man varit på ännu en misslyckad husvisning. VARFÖR är huset alltid så fint på bilderna och sen ser det piss ut i verkligheten??? Kollade på ett hus på Leksbergsvägen. Ett gult fult. Tyckte om det massor på internet men sen så var det miljontals grejjer att fixa när vi väl kom dit. Taket, innertaket, golv, tapeter, ny toa, herregud varför skriver de inte det eller visar bilder som är sanna?? så irriterande. Tror de att man kommer köpa huset bara för att det gör sig bra på bilder eller??? Jag flyttar in i en lägenhet snart. så sur är jag idag.
    aha var det huset bredvid leksbergsgrillen eller?
    Tråkigt att det var så mycket att göra med det! Jag hittar inga bra hus som ligger ute nu... blöööö =)
  • Sanndra

Har det inte varit helt "dött" på bostadsfrpnten i hela Mariestad länge nu? Letade länge innan vi hittade lägenheten vi bor i nu... Trist när man VILL och MÅSTE ha tag i ngt nytt!

Lycka till i husletandet iaf!=)

• Sanndra

Har det inte varit helt "dött" på bostadsfrpnten i hela Mariestad länge nu? Letade länge innan vi hittade lägenheten vi bor i nu... Trist när man VILL och MÅSTE ha tag i ngt nytt!

• Sanndra

• Sanndra

• DiZZY

Jag letar lägenhet för fullt men det finns inga lediga just nu

• lugnåsbo

ekar det här inne eller??

jo det är lite segt, vi måste ju inte ha nått nytt än så vi tar det lugnt...

Svar på tråden Mariestadarna