Mariestadarna
Mest för att det är jobbigt att hålla på och söka runt efter er
Kan ju vara kul att prata av sig lite om dittan och dattan och se vilka som egentligen bor häromkring.
Så tjöta på!
vi tänkte sätta upp en gren i taket och trä med glitter och ljusslinga och hänga lite kulor i
kul att det blir lite fart här, vi brukar köpa granen på carlssons blommor, men iår ska vi iväg till några vänner och hugga i deras skog =)
Izcee - vilken smart ide med gren i taket. Kanske vi också borde använda här. Vi har kattunge och parkettgolv vilket kanske inte är så bra kombination när katten välter granen och det blir vatten på hela golvet..
vi har också katter så därför tänkte vi att vi skulle göra något sånt.. då kommer ju inte dom åt det :)
Vi har ju våran uppe redan, men vi kör på plastgran, barrar inte lika mkt. Det märks att våran dotter tycker om kulorna, hon går o plockar hela tiden emellan dom
vi tittade på att köpa plastgran i år, men de kostade så mycket och vi vill ju ändå ha riktig gran alla andra år sedan (bara katten har blivit lite större)
Hej här finns en Mariestadsbo till!
Ni som letar lussekläder till era barn, har ni kollat på Lilltroll,
secondhandaffären vid Mariaskolan? Den ska visserligen stängas snart tyvärr o har bara öppet denna helgen o nästa men där finns en del billiga kläder bl.a lite lussekläder....Tror dessutom att det är utförsäljning nu oxå.....
såg att Oxen hade lusse-linne oxå....kollade aldrig priset....
Hej hopp alla! Har ni klarat er från sjukdomar?? Alexander vaknade inatt med feber, ikväll innan jag lade honom hade han 39 grader..
jag har klarat mig hittils, men sambon har varit genomförkyld och mått skitdåligt. Fast han lyckades nog smitta mig i helgen.. känner att det är förkylning på gång