• lugnåsbo

Mariestadarna

Tänkte pröva att starta en tråd för oss som bor i "lilla" Mariestad...

Mest för att det är jobbigt att hålla på och söka runt efter er
    Kan ju vara kul att prata av sig lite om dittan och dattan och se vilka som egentligen bor häromkring.
    Räcka ut tungan
    Så tjöta på!
  • Svar på tråden Mariestadarna
  • laljen

Här är det öroninflammation...IGEN...och nått virus med utslag över hela kroppen. Men febern har gått ner så det är på bättringen..
    Snart jul då... Det går alldeles för fort..
    Hur ser eran jul ut??

• tinis77

Alexanders feber verkar inte vilja ge sig, inne på 3:e dygnet med hög feber nu... Alvedon funkar inte alls, gav honom ipren ikväll å då sjönk tempen litegrann äntligen. Nu är han piggelin å står och sjunger i sängen. Ska försöka få en tid på sjukhuset imorgonbitti iaf.

Blir fullt upp för oss på julen, hela släkten kommer hit... Men det blir skoj!!

• rosalin

Hej hej
    Hoppas ni alla har en bra lucia med mycket pepparkakor och lussesång.

• rosalin

Nu har jag varit och köpt de första kläderna till bebisen. Ska ju inte ha förän i april men jag kunde inte låta bli. Hade lovat mig själv att inte köpa något än men så var det över halva priset på allt så jag köpte två boddy för 28 kr styck. (och tyvärr det var inte i Mariestad, läser i gbg så det var här nere jag hittade kläderna) Synd att det var mycket stora storlekar i övrigt för de hade fleasoveraller för typ 100 kr och massa annat billigt.
    Kram på er allihop

• rosalin

Yosa >> det är bra. känns som det dog av lite här inne ett tag. Hoppas det blir lite fart på det nu.
    Så vad har ni för er i helgen då?

• HannaAugustsson

VI tar det lugnt här hemma. Är ledig denna helg från jobb o det känns så himlans skönt, har jobbat 9dar i sträck nu så det känns lite..

• tinis77

Vi var i väg till Skövde en sväng på förmiddan, Alexander är fortfarande sjuk så han var hemma med mormor. Hoppas att han blir bättre snart, haft feber en vecka nu..

• lugnåsbo

tjosan, varit och huggit gran idag! den blev ganska okej, inte lika fin i skogen som när man kom hem men det är ju så det ska vara

Imorgon är det slappardag, vi har haft folk hemma både igår och idag så det ska bli skönt.
    Kanske åker in till stan och handlar lite julklappar..

Ingen här som vet var man kan köpa TP nya billigt?

• lugnåsbo

köpte en ny klänning åt elvira idag

Svar på tråden Mariestadarna