• lugnåsbo

Mariestadarna

Tänkte pröva att starta en tråd för oss som bor i "lilla" Mariestad...

Mest för att det är jobbigt att hålla på och söka runt efter er
    Kan ju vara kul att prata av sig lite om dittan och dattan och se vilka som egentligen bor häromkring.
    Räcka ut tungan
    Så tjöta på!
  • Svar på tråden Mariestadarna
  • laljen

Ja dom har jättefina tomtekläder på kappahl..
    Köpte till min lilla där förra året, i plysch..
    Kul med en Mariestad tråd..

• jenn06

Undra vad som flugit i endel mariestads bor, endel verka ha trott att det redan varit 1:a advent, eller är det bara jag som är tradions enlig och tänder ljusen den 1:a advent och inte veckor eller dagar innan,lite nyfiken på hur andra ser på detta..

• lugnåsbo

vi gick precis en promenad och de flesta har ju tänt juleljusen Förvånad
    Jag erkänner dock att jag satt upp mina stakar fast jag kommer inte att tända dom förräns till helgen!

Imorgon är det pepparkaksbak med svärmor på g... ska bli juligt värre =)

• HannaAugustsson

Har faktiskt inte satt upp nåt än, brukar alltid tjuvstarta men har faktiskt inte hunnit med det alls Men nu i helgen så ska det bli fint med alla ljus och julgranen kommer troligtvis in, så mysigt med den innan jul

• HannaAugustsson

Jepp...
    Älskar att ha den framme redan, tycker den är som mysigast innan julafton plus själva julafton i sig. Men det finns ju dom som redan fixat detta

• kattkissen

Hej på er mariestadsbor... här är en hälsning från ullervad.. Vanessa har faber och är vrålförkyld inte roligt alls så inatt sov man inte många timmar.. ville också passa på att säga att jag har öppethus hemma hos mig på lördag så om någon är intresserad så kom till bindvägen 3 mellan 12- 18.. det jag visar är hudvårdsprodukter. bjuder även på pepparkakor och glögg.. //johanna

• Izcee

Tjo!
    Nu hittade jag hit med :)
    Vad trevligt med så mycket mariestadsfolk :) Känner mig fortfarande ganska så ny i stan och har inte hunnit lära känna så många här.. så hoppas jag får hänga på här med :D

• lugnåsbo
    Izcee skrev 2006-12-04 22:27:26 följande:
    Tjo!Nu hittade jag hit med :)Vad trevligt med så mycket mariestadsfolk :) Känner mig fortfarande ganska så ny i stan och har inte hunnit lära känna så många här.. så hoppas jag får hänga på här med :D
    du är så välkommen sååå
  • MissTP

hej! även jag hittade hit=) kul me mariestads tråd!!!

Svar på tråden Mariestadarna