Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Nå, nu e ja på tråden igen. Jag kan ju säg som så att gubben håller på å få spunk me de här sanglase, så nu säjr han 6.15 från Jeppis. PUNKT. En kompromiss som allihop kan va nöjd me, hoppas ja.
Alltså: Jeppis 6.15, Edsevö 6.30 och Kokkola ca 7.
applåder
Chaffis ha tála genom hej hopp fallera! Bra kompromiss,, vi vil väl int ha en chaffis som ha fått spunk? Så nu ir e ti lyd. Slutet ggött allting gött!
beibikär - precis!
Ja hann bli rädd att vi sku bli chaufför... Va säjr du om vi delar på reseledarskapet. Ja sköter busstiderna o du sköter programmet?
program..öh, ja fik liti dåli erfarenheit tå ja va lucia igår vi lillamys, men ba int ja böv sjung na ele tåll na lakan kring me så kanske ja kan hald i tråda liti....vi får väl samarbeit. Nu vil ja fråg, ade bussn, finns e vc, finns e video, finns e mikrofon?
hej hopp fallera:dömdi tidre låte jättebra
vill å shopp ny![]()
He var en bra kompromiss, e de måst vi no allihop gokänn. Bra så böv int vi sangel dömhe tidre na meir, heim reiso kan vi säkert koma överens om i bussn tå saan...
Hoppas att allihopa tar me ett glatt humör och säkert lär vi ska få förstört dömte penga som vi har...
Karttu: Ja har int helder glömd de men he har ve så grömt dähä viko så ja har int henda in ti banken na (Vi kan int betal via datorn na än) men imåro ska ja fa å betal...
Ja ir no in å läser dähä trån varinda dag men tå ja int har na skillna når vi far eli vart vi far så ids int ja skriv na... hövosaken ir at ja slipper me...
Va he ska va KUUUUL!!!!
beibikär - Nå, ja hadd no tänkt du sku få sjung men om de står å hänger på de så...
.
Föst på fredan får vi veta vilken buss vi får. De beror väl på hu mång av deras bussar som e upptagna. Mikrofon tycker jag åtminstone att borde finnas. Kan skriv så fort vi vet.
Bra att vi har tidre klar no
Å ja tycker visst att Beibikär ska sjung , å vara lucia igen en gang
Vejt do beibikär hälften åv oss missa jo he i fridas .. så do får dra me luciaklänning å krono å allt å uppträd .. visst ?!?
Nepp , nu ska ja sök fram Karttus kontonummer å betal .
Ryggen e "bra" idaa .. *peppar , peppar* Näst lödan får a vara ho sjuk a vill , ja star no å väntar på bussn i Kokkola
Bra att tidre i klar. Hede sku ha vari sagt fö läng saan.