• aell

Öb-tråden-träffar

Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!

Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.

Var så goda!

• Svar på tråden Öb-tråden-träffar
  • Herbina

Ja säjr he sama, bra att tidre är okej för ti flesta nu...

He närmar se!

Beibikär, tö e superbra att dra program, för du är int nervös som jag
    Ja tror noo he var sista gango ja stod för underhållning tå vi var på julfest, ja lär me int nagang, ja är alltjämt lika, tänker att vad sku he vara nating ti ha na program, men tå ehe kombe ti kriito, så tå skiter i se, för att ja e så nervööös!
    Åså star ja tär å fnittrar!!! tå he ska vara fiiint och stämningsfullt....
    Ljusi skakar i hande och rösten e hees!
    Frågesport i bussen gar alltjämt, nagang har naan hadd na program tå bussresenerä ska säg olika orde, så lagar man en rolig berättelse åv he...

Alltså Karttu, hur myki vari vi sku betal åt de, för bussrejso?....

Kom ihåg ti bejs ader å, kontonummern åv Karttu, med att skick ett meddelande till inboxen
    ...

• solrosen83

karttu int har ja glömd ti betal... Men ja har ba int orka logg int... Fast mappi me kodre ti nätbanken no e på hyllo je, men he najlejs så orkot ti logg in. Men ny ska ja ta å djö i...

• solrosen83

oj, he kom visst två... å int tryckt ja två gang helde, nå sånt händer...

• rosen85

nu böri allt vara ok..!! Va braa..!! Nö väntar vi bara på löödan så vi får åka iväg.. He ska no bli kuul.. Så hoppas vi på myki program i bussen.. Å mikrofon ska no bod finnas i varje buss..!

• veera

Annos veit int ja om e ha komi fram na vilken buss vi ska ta sikte på... Vilket bolag altså? Finns kanski int så mang bussa som star å vänta på oss men he sku va kul ti veta äntå.

• beibikär

haha, nå vi ska si...men na lucia ir int ja meir...men om nar har na som de vil at vi jör så skriv e hi ele i gästbotse min ele i inboxn om e ir hemlit. Vi ska no födriv tidn så int ni eins märker at vi ha komi om Kokkola fyri vi ir i Happis..

Ronjas och Jonatans mamma
  • Herbina

Men hur myki har ni betala tå åt Karttu?

• tiina79

ja har int betala na än,men var int e 16euro som man sko betal?

Svar på tråden Öb-tråden-träffar