• aell

Öb-tråden-träffar

Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!

Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.

Var så goda!

• Svar på tråden Öb-tråden-träffar
  • hallonmasken

jag halde no på Adriannas tidtabell jag å, fö föri vi all ha stigd på och allt, så e klocko halv 8 om vi startar halv 7 från Jeppis och he betyder att vi e fram ca halv 1 på ettmeddan och de öppnar kl 11. He tycker jag att e liiti hasseri me tiin tå man ein gang ska iväg. He är och förblir min åsikt!

• konvaljen

ja halder o me at vi sko start kl 6 från jeppis så int i var så seit föri vi e tär!!! miin åsikt!!!

• veera

Site jär å skrattar åt tidtabells funderasi. Hu ska vi koma oss taanifrån allihopa...

• Herbina

Som ja sa förut så bryr ja int me når vi startar...men ja tycker att hej hopp fallera har tänkt ut i bra!

Visst äri ho som är vår reseledar.
    He är naan som måst bestäm tiin når vi far, för he finns så mang olika önskemåle...

Ojoj, nu måst ja byri baka för kvällens fest....

• beibikär

äsch, probleme ir at int vi utsåg en reseledar fyri vi byrja planer..såde var i tå, int nar har sista orde å all har olika uppfattning om va som ha vari sagt...Ja tycke vi ska utse hejhopp el aell som reisledar nu å så får ho som e lägg sista orde. Såde kan int vi hald på.
    Int na illa menat åt nar, ja tycker he ir ba intressant fö ja studerar ju dähä me gruppdynamik o ledning...
    Å va BRA at varona ha komi! Tack fö info!

Ronjas och Jonatans mamma
  • hallonmasken

He e no liiti svårt dehär me döm he tidre men... Men har ni tänkt på he att om vi startar halv 7 från Jeppis så e jo no klocko över 12 före vi e tär och ska bussn start heim kl 6 så har vi knappt 6 tiima på oss tär, och om man ska kö ca tre tiima åv he så hindar man int ti na mang ställ... Tänkt ba säj na ti funder på...

• Herbina

Ahaa, ja trodd att he var hej hopp fallera som var reseledar...

Men om int e finns he som sku vi noo böv ejn...som bestämber...ja har int följd mee naa i dehee egentligen om når vi har fundera ti start och fara hejm....

Ja halder mee hur i än blir!
    Fö ja har int na skillna...men ja tycke dömte tidre fallera hadd skriva såg så okej ut....

Om int ana så kan man ju laga en omröstning He sku ju vara kul he!
    Men tå sku i koma myki ader å röst å...

• konvaljen

ja tycker o at man sko kona röst når vi ska start,om i er nan som int ska me som röstar så kan man jo räkn bort te röstre. ja fösöka start så får vi se!!

kl 6 Konvaljen
    Pärtto

kl ½7

• hallonmasken

kl 6 röstar jag för ifall int ni ha håxa he ännu...
    Jag tycker de här reiso halde på blir ti ingenting, fö he verkar som mang int bryr se fast de int alls hindar va na i Haparanda, bara de får sita i bussn så verkar he va ok...
    Nästa gang tå naan böri me na toki de reiso så kan ni ju lägg ut tidre fäädit så man veit va man anmäla se til!!!!

• Luffarmor

För me er int he na skillna, ja er no mä på vilken tid som....

Mamma till Rasmus o matte till Sindi o Sissi. o fru förståss....
Svar på tråden Öb-tråden-träffar