Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
kl 6 Konvaljen
Pärtto
ANWA
kl ½7
ja tycke vi ska start kl 6 ![]()
nämen, för sjuttons gubbar och gummor! ja haldä me hallonmasken om att de här haldä på ti vaar ti assit. rätt me om ja har feil, men er int e hej hopp falleras gubbin som ska kör bussin? tå tycker ja att hej hopp fallera utsis ti reiseleidar å bestämber når vi far. ja mena, sist å slutligen så gör int en halvtiima hiid eldä tiid så stor skilna.
förresten, systro miin (draka) kan int koma naa. hon sku no skriv hiid att hon int kan koma, men ja gör e nu, för hon verkar int få e gjort. hon hadd önska ledit från jobbi, men hon fick int. he var så mang som hadd vila ha ledit för julfester å allt möjlit så chefen hadd sagt att hon kan int få ledit
arma skiftesjobb!
Ja har int helde så stor skillna når vi startar.. Ja e me hur e än blir!
kl 6 Konvaljen
Pärtto
ANWA
Rosen85
kl ½7
kl 6 Konvaljen
Pärtto
ANWA
Rosen85
Isak2005
kl ½7
Hej hopp e såklart reseledar om o vil. Jag stälde me int ti förfogand om ja bara slipper unda...
Ho ha jo bäst kontakt me chaffisen så vi ska hör på når ho säjr et vi ska fara. Ha ska jo ork kör hejm å. Vi få jo fast ta en tupplur i bussn vi om vi behagar. He e jo otrolit lyxit ti få ein som stälder upp å kör tå vi ska fara. He e jo int så säkert et i sko e vari åv na om int ha sko e sagt et a kör.
kl 6 Konvaljen
Pärtto
ANWA
Rosen85
Isak2005
paliina
kl ½7
nå no ska vi nu hoppas att he blir åv..