• Rainbow

"Pregnant Queens"

För oss som har hållt hus i "Queens of October"-tråden och nu är gravida ! Här fortsätter vi följas åt....!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 17:11:37:
    ..och även för de som hängt i "ev ÄP v.46-tråden"...!

• Svar på tråden "Pregnant Queens"
  • Rainbow

Som sig bör startar jag en lista !

Rainbow BF 5/8-07

• LimeOliv

LimeOliv BF 30/7 -07
    Rainbow BF 5/8-07

• emmalisa

Lägger till mig också!

emmalisa BF 30/7-07
    LimeOliv BF 30/7 -07
    Rainbow BF 5/8-07
  • Rainbow

Vad kul att ni har hittat hit och lagt in er i listan ! Hur mår ni då tjejer ? När ska ni göra UL ? Inskrivning ?

Vill få lite fart på tråden...*s*

• H o p e

Hej hej, nu har jag åxå hittat hit och hoppas sååå på att få stanna i den här tråden. Har redan börjat noja över missfall. Väldigt typiskt mig, har lite svårt att lära mig o njuta av stunden

Rainbow - skrev och frågad i regnbågstråden åxå men slänger ut frågan här åxå. Hur räknar du ut vilken dag och vecka du är på? Vi gjorde väl ÄP och ET samma dagar? Om man använder FL´s uträkning blir det ju lite konstigt eftersom vi gjorde ÄP redan på dag 11. ÄL brukar annars sällan ske förrän dag 14 eller 15. FL´s uträkning utgår ju från sista mensen första dag. Men det blir ju lite missvisande eftersom ÄP gjordes tidigare och det är ju ingen direkt tvekan om att det var då ägget blev befruktat

• emmalisa

Hallå Rainbow!

Ska på VUL den 12/12 och inskrivningen sker 21/12 - OM det nu pickar ett litet hjärta där inne. Det är det jag är mest orolig för just nu - tänk om det inte finns nå't pyre alls?

Har inget illamående, bara lite förstorade, ömmande och spända bröst. Man får ju för sig att det måste vara nå't fel eftersom alla klagar över illamående i början och jag var själv hysteriskt illamående fram till v. 13-14 förra gången.

Hur mår du själv nu och när sker VUL/inskrivning?

Kram

emmalisa - gravid i v. 7
  • H o p e

Lägger till oss på listan

*******************************************'

emmalisa BF 30/7-07
    LimeOliv BF 30/7 -07
    Rainbow BF 5/8-07
    Hope BF 5/8-07

• Rainbow

Hej H O P E: ja det där med uträkning är lite klurigt....jag hittade ett annat ställe där man kunde räkna ut efter ÄP när man gjort IVF och då blev BF 6/8, så jag vet inte riktigt när det blir... Men nånstans runt PRIDE är det BF iallafall *asg*

Emmalisa: Vi ska på UL 19/12 och har inskrivning hos BM 22/1. Men först ska vi på infomöte hos BM på måndag 11/12. Blir kul att dte börjar "hända " nåt så man fattar att man är gravid....!

• LimeOliv

Har UL inbokad på självaste luciadagen.

Hej Hope och grattis! Vilken fin presentationsbild du har *gillar*

Jag är superorolig eftersom jag fick ma sist och inte har några symptom att tala om. Idag hade jag i och för sig värsta humöret och började gråta på jobbet

Svar på tråden "Pregnant Queens"