"Pregnant Queens"
För oss som har hållt hus i "Queens of October"-tråden och nu är gravida ! Här fortsätter vi följas åt....!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 17:11:37:
..och även för de som hängt i "ev ÄP v.46-tråden"...!
För oss som har hållt hus i "Queens of October"-tråden och nu är gravida ! Här fortsätter vi följas åt....!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 17:11:37:
..och även för de som hängt i "ev ÄP v.46-tråden"...!
Hej jag vill vara med här också....dock e jag lite nojjig och vill inte räkna ut när födelse blir...hoppas ni förstår mig, låter det vara ett tag...
VUL gör jag den 21/12......Nervöst, tycker jag.
Jag undrar en sak, jag tycker det "sticker" i magen, kan ni /har nån känt så? Det är väl normalt, men undrar ändå...
Kram på er & var rädd om er!
Grebban, japp stickningar verkar vara helt normalt för det är likadant här
Hope, ok, tack...det känns ju rättså mycket...eller så kanske man känner eftr för mycket????Hur mår du annars då?
Lägger till mig också på listan
*******************************************'
emmalisa BF 30/7-07
LimeOliv BF 30/7 -07
Rainbow BF 5/8-07
Hope BF 5/8-07
Nussan BF 13/8-07
Här kommer en till som vill vara medlem på denna tråd
Kan någon vara snäll och hjälpa mig med uträkningen,får det inte riktigt att gå ihop
ÄP 20/11, ET 25/11
Även jag har stickningar men jag tror att det är ganska normalt,men jag kan hålla med om att man blir jättenojjig,rädd för att få MS
Chess enligit denna länk http://www.nordica.org/composite-399.chtm så har du BF 13/8-07 Det är lite klurigt med uträkningarna just när man har gjort IVF eftersom dom flesta utgår från sista mensens första dag. Men vid IVF kan man ju verkligen utgå från befruktningstillfället eftersom det inte råder någon tvekan om när det blev
.
Ja det är ju lite bökigt att räkna ut när det inte gått till på vanligt vis
Tack så mycket för hjälpen!
Uppdaterar listan :
emmalisa BF 30/7-07
LimeOliv BF 30/7 -07
Rainbow BF 5/8-07
Hope BF 5/8-07
Nussan BF 13/8-07
Chess BF 13/8-07
Testade positivt idag så nu vågra jag lägga in mig (fast jag har tjuvläst tråden i några dagar...)
Någon som vet när man brukar få göra VUL efter IVF - vore så skönt att få göra det innan jul!
*******************************************'
emmalisa BF 30/7-07
LimeOliv BF 30/7 -07
Rainbow BF 5/8-07
Hope BF 5/8-07
Majsalotta BF 8/8-07
Nussan BF 13/8-07
Chess BF 13/8-07
Majsalotta - välkommen, vi har fått tid för första VUL 21/12.
Då är det kanske på gränsen för oss... jag ligger två dagar efter er och kliniken stänger 21/12 över jul. Hoppas ändå att jag kan få bli kollad - om inte på IVF kliniken så kanske på kvinnokliniken.