• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

träningsvärken har släppt hehe vet inte om wedde har bokat hallen på fredag

• swartling

Hallå alla glada E-tunare tänkte det där med inebandyn har mågon till gång till fler bandyklubbor? trevlig allahjärtans dag på er alla

• Patrik72

ja tror ja har klubbor att låna ut

• Wedde

Jag ska åka in idag och boka hallen, det är dock ett förbehåll; "Sladden" kan kanske tittar ut i dagarna, tror inte det, men Tess har lite föraningar/känningar. Men som skrivet är, jag bokar samma tid, 19-21 fredag 16/2, hoppas bara att det är ledigt. Jag rapporterar här ikväll. Lunch. Ha dé gott grabbar.

• swartling

det där låter ju lite fuskigt Skrattande   att sladden kan komma i helgen lycka till med lunchen så ska jag åka till jobbet om en timme

• Patrik72

Ni som vet att ni kan på fredag klockan 19.00 kan väl skriva här så vi vet dom kan komma.går även att ta med en kompis.

Jag har en pojkspoling som är 14 år som kan om vi ej får nog tillräckligt,o kanske 1 till.

• Wedde

Go kväll vänner. Nu är hallen bokad kl.19-21 tre (3) fredagar i rad. Så nu är det är bara att signa er till innebandyn. Jag är med om jag inte ligger på BB, haha. Kikar in lite senare. Ha de´.

• Patrik72

o grabbar det finns bastu o dursch där

• swartling

Innebandy fredag 19-21

Wedde (om inte lill*n kommer Cool)
    teller   (              -//-                  )
    swartling + ev. 1 jobbarkompis
    Patrik72 + ev. 2 personer till

Nån mer som är sugen? Kom igen nu grabbar Skrattande

NiklasG, swesse, Nackas Hörna - lite sugna är ni ju, eller hur Cool

• NiklasG

Jag passar innebandyn denna gång.
    Min vad är inte hel än men på bättringsvägen så jag törs inte chansa på att den håller. Ett problem jag dragits med i många år tyvärr.

Kanske nästa gång.

Vad sägs om en öl afterwork nån kväll?

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna