• Billy och Jag

Raggare?

Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
    Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)

Vad tycker du??

Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raggare?
  • TjEjLiGaN

Jag gillar raggare. Min mamma och pappa är gamla raggare. Gillar att titta på bilarna o lyssna på "raggarmusik"

mamma till ett
  • annikaloppan

Nej usch, jag tycker inte om raggare.

Det är den beskrivningen TS skriver som jag har/får

♥ William 20051015 ♥
  • Billy och Jag

Ja, raggarlivet är super kul.. :) Och vi tvättar oss faktiskt ibland! :D Är nyfiken på varför vissa tycker att vi är äckliga??

För att vi inte kör i sprillans nya BMW med snobbkläder??

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Heisan

Tänker ingenting särskilt.. Det är klart att man kan ta sig en funderare på mognadsnivån när det kommer en bil med fulla människor som skränar o visar kroppsdelar som annars brukar vara dolda.. Men det gäller ju i o för sig alla grupper av bilburna individer..

• Lola Jämtland

Jag vet inte vad jag ska kryssa i....

Jag är ingen raggare i egentligen mening...men jag älskar bilarna, musiken, o stämningen.....så då är jag kanske raggare ändå...

//Snart är det jul...sägs det.....
  • Billy och Jag

Hum, jag måste säga att jag känner ingen raggare som förtjänar att bli kallad för äcklig. Hur är man om man är äcklig??

• Billy och Jag

Lola: Ja, det är väll det raggarkulturen handlar om? =)

• TjEjLiGaN

Jag var ett öronbarn pga mina föräldrars bilar som dom var tvungna o göra sig av me pga mig. Så tills jag var 3-4 år åkte jag alltid raggarbil. Mina föräldrar hade nämnligen ingen "vanlig" bil.

mamma till ett
  • Lola Jämtland
    Lone Star State skrev 2006-12-18 22:52:04 följande:
    Lola: Ja, det är väll det raggarkulturen handlar om? =)Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Ja...det är det väl?

Jag kryssar i raggare.
    //Snart är det jul...sägs det.....
  • MaddeB

Töntar tänker jag men jag har då inget emot dom. Jag menar skinnväst och stor amerikansk bil ! Lite larvigt och hopplöst omodernt.
    De är väl precis som alla andra Svenssons...varken renare eller skitigare eller otrevligare.

Svar på tråden Raggare?