Raggare?
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jag gillar raggare. Min mamma och pappa är gamla raggare. Gillar att titta på bilarna o lyssna på "raggarmusik"
Nej usch, jag tycker inte om raggare.
Det är den beskrivningen TS skriver som jag har/får ![]()
Ja, raggarlivet är super kul.. :) Och vi tvättar oss faktiskt ibland! :D Är nyfiken på varför vissa tycker att vi är äckliga??
För att vi inte kör i sprillans nya BMW med snobbkläder??
Tänker ingenting särskilt.. Det är klart att man kan ta sig en funderare på mognadsnivån när det kommer en bil med fulla människor som skränar o visar kroppsdelar som annars brukar vara dolda..
Men det gäller ju i o för sig alla grupper av bilburna individer.. ![]()
Jag vet inte vad jag ska kryssa i....
Jag är ingen raggare i egentligen mening...men jag älskar bilarna, musiken, o stämningen.....så då är jag kanske raggare ändå... ![]()
Hum, jag måste säga att jag känner ingen raggare som förtjänar att bli kallad för äcklig. Hur är man om man är äcklig??
Lola: Ja, det är väll det raggarkulturen handlar om? =)
Jag var ett öronbarn pga mina föräldrars bilar som dom var tvungna o göra sig av me pga mig. Så tills jag var 3-4 år åkte jag alltid raggarbil. Mina föräldrar hade nämnligen ingen "vanlig" bil.
Töntar tänker jag men jag har då inget emot dom. Jag menar skinnväst och stor amerikansk bil
! Lite larvigt och hopplöst omodernt.
De är väl precis som alla andra Svenssons...varken renare eller skitigare eller otrevligare.