Raggare?
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Åh, det vill jag också ha!! :) Får väll sy en själv.. haha. .de finns oftast bara i mini storlekar! :)
Jag ville ha en Mustang, men det är min drömbil och jag skulle vara så rädd om den.. Så vi köpte en galaxie ist med solbrändt tak som tål en ölburk eller två =) Plus att den är mycket större.. Snart är det vinter cruising också :D
Ofta förknippar man rggare me de som syns och hörs mest men är själv lite smått dragen mot psychobilly och rockabilly så jag tycker inget särskilt. Allt hänger ju på personen! De e ju olika hur alla är, man är varken äcklig elr töntig bara för att man har en viss stil, det är personlighet och uppförande som avgör det!!
jag tycker att det är extremt töntigt och pubertalt att ens tycka att man är en tönt eller äckligt för att man är raggare. Det är skrattretande! Haha.
Fjortisar? kan jag gissa...
Jag gillar raggarkulturen jättemycket . men kan väldigt lite om bilar så jag vågar nog inte kalla mig raggare. Det är lite en hederstitel för mig. De flesta "riktiga" raggare jag känner är otroligt snälla och ödmjuka och bjuder på sig själva och sin kunskap!