• Billy och Jag

Raggare?

Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
    Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)

Vad tycker du??

Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raggare?
  • Lola Jämtland

Jag älskar cruisingar!

Inom alla grupper så finns det ju folk som inte kan sköta sig. Oavsett om det handlar om bratz eller om raggare.

//Snart är det jul...sägs det.....
  • ming

Fjortisraggarna i stan som hänger på torget och spelar hög musik från bilarna och muckar gräl med varandra tycker jag är skittöntiga.

Kossan af Svammel
  • Billy och Jag

Jo precis.. Det finns ju töntar inom alla kategorier :)

Men det är härligt hur man blir omtyckt som den man är i de flesta raggarkretsar... Jag tänker faktiskt "töntar" om de som säger att de hatar raggarbilar.. Vad är det för fel på dem? Haha.. Det känns som att de är rädda för att gå mot strömmen :)
    Men det är bara vad jag tänker.

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Billy och Jag

Haha.. sen finns det ju Volvoraggare oxå :P Ska man vara raggare kan man väll iaf ha en raggarbil.. Och har man inte det så behöver man ju inte låtsas om att en svensson-bil är det! :P

• farbror barbro

Jag tänker inget särskilt!

Varje gång jag stänger en dörr mot verkligheten kommer den in genom fönstret!
  • Pallas

Jag gillar raggare! Roliga fester, roliga cruisingar, vackra bilar, svängig musik.

• AnnaGBG

Inte min grej...så jag gillar dem inte.

• TjEjLiGaN

Så du gillar alltså inga människor som INTE ingår i de som du gillar?

AnnaGBG skrev 2006-12-18 23:02:57 följande:
    Inte min grej...så jag gillar dem inte.
    mamma till ett
  • AnnaGBG

SÅG du smileyn??? FAN vad ni är jobbiga här ibland!!!

• Lola Jämtland

Jag måste berätta om våra grannar....

Vi har precis köpt hus...o våra grannar är raggare. Jag blev så himla glad när jag fick veta det.
    Killen har tydligen 7 bilar i sin ägo.

Snacka om att man längtar till sommaren så att man få se de!

//Snart är det jul...sägs det.....
Svar på tråden Raggare?