Raggare?
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Nej, det är du som är rolig *asg* :P
Du borde nog lära dig lite netiquette... Vet du vad ironi är?
Hej bruden!
Näääääää så får man inte säga!
Själv har jag åkt jänkare sen barnsben å springer fortfarande på fest iaf var 3:e månad :)
Åker inte på stan längre men det finns heller inte så mycke tid till de.
Fast roliga minnen har man gott om och jag kommer alltid vara raggare med eller utan väst!
Så De Så!!
Dessutom så måste ja tillägga att vist finns de raggare som än i dag har buxorna hängandes med klapprande trä dojjor men nu-tidens raggare är faktist vanliga arbetare många med familj och ett bilintresse.
Fast de e ju så me allt, fördommar hit å dit.
Dom som inte har testat på jänkelivet vet inte vad dom missat *S* Fast som tur e så har vi alla våra olika intressen :)
Jag gillar raggare. Goa människor!
Jag är mycket väl medveten om vad ironi är. Irony is my middlename.
min kille är raggare och jag är raggarbrud.
Alla våra vänner är raggare och förhoppningsvis blir vår dotter även raggarbrud
Det jag tänker? En helt underbar livstil
finns inget bättre än att vara raggare (enligt mig såklart)
Här har ni en som bor i Rockabillyns mecka! Och vi är (om jag inte minns fel) mest chevatätast i för hållande till storlek på ort. Hm..konstig formulering... För den som är intresserad av diverse "raggarbilar" finns det bilder på bilar från olika träffar jag varit på i mitt galleri!
Jag tror det är vanligt förekommande att 30-åriga raggarmän ofta hänger med 15-åriga raggartjejer. Är det inte så? Typ Raggar-Sven från Sveg är byns storhet, och högstadiebrudarna tycker det vore ascoolt att vara hans flickvän. Och Raggar-Sven har inget emot att ha en 15-20 år yngre "flickvän".
Tänker inget speciellt.