Raggare?
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jag gillar raggare..är själv en "smygraggare"..typ.. ![]()
Hummm
Jag älskar ju "raggarbilar" vi har haft en impala 64 "skitsnygg" min man har varit med i en raggarklubb i sthlm(jag ville inte va med
) Vi är nu medlemar i en annan raggar klubb där vi bor nu....men är mest stödmedlemar. Vi har varit på otroligt många "raggarträffar".
Vet inte vad jag ska svara....det är ju lite olika....de raggare vi umgicks med när vi bodde i sthlm tyckte jag va töntar....men för det är ju inte alla raggare töntar... långt i från....där vi bor nu tycker jag inte att dom är töntar.
Jag/vi älskar musiken, bilarna men inte livsstilen som många raggare har.....*svårt*![]()
Känner ingen raggare och har garanterat ett gäng fördomar
Men samtidigt inser jag att raggare förmodligen är precis som de flesta andra.
Min sambo va raggare i tonåren å på somrarna brukar vi allt va me på cruisingar å träffar på ofta raggare osv, så jag har självfallet inget emot dem.
blueblood:Varför skulle en 15 åring vilja vara med en raggare? Då blir hon ju töntstämplad.. Raggen är inte precis nått som anses vara cool i högstadiekorridorerna...
Lonestarstate: Det beror ju alldeles på vart man bor och hur "raggarkulturen" är där. Här finns små tjejer som jagar äldre killar för att det är "tufft" att vara med äldre killar och åka raggarbil....
Tycker inget speciellt om dem.. De är som alla andra. ser inte ner på dem. Bara att jag bor i Älvdalen säger väll allt! Ökänd raggarhåla ju =)
Här hänger nog högstadiebrudarna fortfarande med epa raggare utan att skämmas skulle jag tro.
säger som A med A och R, inlägg 61.
Ang inlägg 65 - de få "riktiga" raggare som finns i högstadieåldern är ofta starka självständiga killar och tjejer med ett stort intresse och mycket kunskap. Ofta är det en familjegrej och de familjerna gör något så ovanligt och fint som att umgås över generationsgränserna! 1000 gånger hellre att mina barn bleve raggare än bleka dataspelsnördar!
I like
Ser fram emot Big Meet här i Västerås varenda år