• Billy och Jag

Raggare?

Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
    Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)

Vad tycker du??

Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raggare?
  • tahira
    MaddeB skrev 2006-12-18 22:53:17 följande:
    Töntar tänker jag men jag har då inget emot dom. Jag menar skinnväst och stor amerikansk bil ! Lite larvigt och hopplöst omodernt. 
    Samma här.

Fast här finns typ inga raggare, inte vad jag sett iaf. Jag tänker på norrland (allt över uppsala ) och jag gillar inte norrland

(oh no! nu generaliserade jag )
    If you can't be good, be careful
  • TjEjLiGaN

Haha nu så. Får skylla på tröttheten som smyger sig på.

Happyness skrev 2006-12-18 23:04:33 följande:
    Så du gillar alltså inga människor som INTE ingår i de som du gillar?AnnaGBG skrev 2006-12-18 23:02:57 följande: Inte min grej...så jag gillar dem inte. mamma till ett
    mamma till ett
  • Honky

Här kommer en till Raggarbrud..o jag bara älskar det livet,med musiken,cruizingarna o allt annat som hör ihop med det.

• AnnaGBG

tahira--herregud!!! Hur vågar du???!!! Generalisera menar jag..

• tahira
    AnnaGBG skrev 2006-12-18 23:09:32 följande:
    tahira--herregud!!! Hur vågar du???!!! Generalisera menar jag..
    Jag vet! Jag kommer komma till FL-helvetet
    If you can't be good, be careful
  • Kiralves

jag är inte jätteimpad av raggare, i varje fall inte av dem i vår stad, de är bara skräniga och jobbiga då de vrålar efter varje kvinna som de åker förbi. Blev dessutom jagad av rraggare i östersund en gång, jätteläskigt för jag och min kompis var bara 15 år.

• AnnaGBG

Tahira--Fast jag tror att det är skitkul där! Där hänger alla vi normala

• Ronjah

Jag gillar dem, sköna människor!

Condemnant qui non intelligent
  • ying yang

Töntar tänker jag Generad  av erfarenheter....

• Billy och Jag

tahira: vart bor du?? Raggare finns det ju överallt.. :)

Lola: vilken tur du har!! =) Raggare är ofta så härliga och glada! :) Vi har precis köpt raggarbil och det är sååå kul!! Det är ju en livsstil. Fast vi klär oss inte som raggare jämt och sånt.. Det sitter ju inte i kläderna! =) Men man kan ju inte göra så mycket åt gåshuden som kryper fram till ljudet av en V8 :)

Tom min "halvsnobbiga" syster gillar att åka raggarbil med oss! :) Det är ju super kul!!

Hellre raggare som lunkar fram i en stor bil än alla småkillar som susar förbi i sina riskokare, nästa-döden.

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
Svar på tråden Raggare?