• Billy och Jag

Raggare?

Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
    Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)

Vad tycker du??

Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raggare?
  • Billy och Jag

Jo, jag gillar inte hiphopare.. haha.. Det ser ju förjävligt ut.. :D Men de är varken äckliga eller töntar i mina ögon. :D Vi har inte samma intresse och stil bara =)

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Firren

Det finns ju faktiskt riktiga "raggarsvin"! Men jag tror de flesta inte är det faktiskt.
    Vanliga människor med ett stort intresse.

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • Häxan Jia

För mig finns de två sorters Raggare... Den ena sortern är små blöj nazzar i gamla amerikanare som glider omkring, dricker öl, spyr och är allmänt äckliga och vidriga och knullar runt så mycket dom bara kan... Falska Raggare som tyvär sätter en dålig stämpel på andra personer som kallar sig raggare...

Den andra sorten Raggare, de riktigt raggarna.. Glider omkring i sina fina välskötta bilar, som är deras hjärta och de lägger sin själ i sitt åk. De är ett folk som accepterar andra för precis det dom är utan en massa fördommar och underliga krav. De behöver inte dricka öl, slrika, gapa och uppföra sig illa för att synas.... Ingen kan ju låta bli att titta på deras fina bil när de glider förbi en längs gatan ändå

För min del så finns det Falska "raggare" Och RAGGARE, stor skillnad...

Röstade dock på tänker inget särskilt eftersom inget av de andra alternativen kunde förklara hur jag tänker...

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.....
  • Laire

De är coola!

Men då ska det vara riktiga raggare, inte några fjortisar i Epatraktor som tror de är raggare

Allmänna opinionen är ingenting annat än det folk tror att andra tror
  • Billy och Jag
    Häxan Jia skrev 2006-12-19 00:31:36 följande:
    För mig finns de två sorters Raggare... Den ena sortern är små blöj nazzar i gamla amerikanare som glider omkring, dricker öl, spyr och är allmänt äckliga och vidriga och knullar runt så mycket dom bara kan... Falska Raggare som tyvär sätter en dålig stämpel på andra personer som kallar sig raggare...Den andra sorten Raggare, de riktigt raggarna.. Glider omkring i sina fina välskötta bilar, som är deras hjärta och de lägger sin själ i sitt åk. De är ett folk som accepterar andra för precis det dom är utan en massa fördommar och underliga krav. De behöver inte dricka öl, slrika, gapa och uppföra sig illa för att synas.... Ingen kan ju låta bli att titta på deras fina bil när de glider förbi en längs gatan ändå För min del så finns det Falska "raggare" Och RAGGARE, stor skillnad...Röstade dock på tänker inget särskilt eftersom inget av de andra alternativen kunde förklara hur jag tänker... Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.....
    Vilken sort är då jag!? =) Våran bil är det nog ingen som vänder sig om för att den är sååå fin! Utan mer för att den är så ful. Haha! Men vi tycker om den ändå och vi är inga entustiaster som inte vågar ta ut bilen på vintern och bara putsar där hemma.. Men jag skulle heller inte kategorisera mig som en blöj nazze som du kallade det.. :)
  • Apif la deuxième

Att de super och aldrig duschar stämmer nog. Men jag tror inte de knullar så ofta.

• Billy och Jag

Spif: och det grundar du på? umgås du med många raggare?

• Apif la deuxième

Nej verkligen inte

• Billy och Jag

Nej dåså, då gissar jag att du inte vet något om deras hygien och sexvanor?

För det vet väll alla, punkare borstar inte tänderna, hiphopare äter bara råa fåglar, fjortisar knarkar och raggare duschar inte... Helt osannolika påstående och för att tro något liknande krävs det att man är ganska korkad.

• Apif la deuxième

Hahahaha du är så rolig

SJÄLVKLART tror jag inte det påriktigt. Jag har aldrig ens sett en livs levande raggare. Tror jag. Men eftersom du skrev så i TS så var jag lite ironisk.

Svar på tråden Raggare?