Raggare?
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jag själv är raggarbrud och får ofta höra; Äckliga raggarsvin! och dyl.
Det verkar som attfolk har en ide om att raggare aldrig duschar och bara super och knullar.. :)
Vad tycker du??
Alltså, vad tänker du när du ser en raggare??
Jo, jag gillar inte hiphopare.. haha.. Det ser ju förjävligt ut.. :D Men de är varken äckliga eller töntar i mina ögon. :D Vi har inte samma intresse och stil bara =)
Det finns ju faktiskt riktiga "raggarsvin"!
Men jag tror de flesta inte är det faktiskt.
Vanliga människor med ett stort intresse. ![]()
För mig finns de två sorters Raggare... Den ena sortern är små blöj nazzar i gamla amerikanare som glider omkring, dricker öl, spyr och är allmänt äckliga och vidriga och knullar runt så mycket dom bara kan... Falska Raggare som tyvär sätter en dålig stämpel på andra personer som kallar sig raggare...
Den andra sorten Raggare, de riktigt raggarna.. Glider omkring i sina fina välskötta bilar, som är deras hjärta och de lägger sin själ i sitt åk. De är ett folk som accepterar andra för precis det dom är utan en massa fördommar och underliga krav. De behöver inte dricka öl, slrika, gapa och uppföra sig illa för att synas.... Ingen kan ju låta bli att titta på deras fina bil när de glider förbi en längs gatan ändå
För min del så finns det Falska "raggare" Och RAGGARE, stor skillnad...
Röstade dock på tänker inget särskilt eftersom inget av de andra alternativen kunde förklara hur jag tänker...
De är coola!
Men då ska det vara riktiga raggare, inte några fjortisar i Epatraktor som tror de är raggare ![]()
Att de super och aldrig duschar stämmer nog. Men jag tror inte de knullar så ofta.
Spif: och det grundar du på? umgås du med många raggare?
Nej verkligen inte
Nej dåså, då gissar jag att du inte vet något om deras hygien och sexvanor?
För det vet väll alla, punkare borstar inte tänderna, hiphopare äter bara råa fåglar, fjortisar knarkar och raggare duschar inte... Helt osannolika påstående och för att tro något liknande krävs det att man är ganska korkad.
Hahahaha du är så rolig
SJÄLVKLART tror jag inte det påriktigt. Jag har aldrig ens sett en livs levande raggare. Tror jag. Men eftersom du skrev så i TS så var jag lite ironisk.