• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

ginger

skönt att höra av dig!

vi ska fika imorgon om du vill hänga på!

Fika TISDAG 14:30 på Koloni Garden i Sickla (ovanför Designtorget):

Hellur
    (Swenglish)
    Björklöv
    Bianca2
    Sole
    Pippil8

om du vill haka, maila ditt mobilnummer till de som ska fika ifall det inte blir av och det inte blir så att nån står där själv imorgon och inte har fått info

• Sole

vilken sötnos vivs!

förstår inte att så många säger att nyfödda bebisar inte är så söta, tycker dom är helt underbart söta!

sak bli så kul sen när vi alla fått och fikar med bebisar istället för magar

Junior kom ut nuuuuu!

• Sole

bassekatt
    usch det låter inte roligt alls! delade rum med en tjej som hade gallsten när jag tog bort blindtarmen och det lät som hon hade ondare än jag!
    Hoppas du klarar dig på medecinerna så ni får ha en fin begravning och sen opereras så du kan koncentrera dig på din familj!

Murgrönan och cirpen
    godmorgon! Ni är gröna precis som jag ser jag!
    3e natten på rad jag är vaken samma tidpunkt och bebis har levt om som sjutton i magen så det var bara att gå upp!

Björklöv
    vet inte om du hinner se detta, men det går en buss (nr 74) ner till Sickla från Skanstull som tar 15 min och en går kl 14.15

• Sole

Cirpen
    aha så det stämmer rätt bra alltså det där med hur de är i magen sista tiden med när de kommer vara vakna första tiden utanför?
    Skönt att han då är lugn större delen av natten

Klart du inte är lat, man måste få utnyttja hjälp när man behöver (=läs blivit opererad och nybliven förälder)

• Sole

hej igen!

har ännu inte somnat om, mensvärk och blött i trosorna nu precis. Tror inte det är vattnet då jag haft rätt rikliga och ibland vattninga flytningar men satt i en binda för att se om det fortsätter.

Murgrönan
    förstår om det blir långt att åka för dig idag, vi får se till att fika inne i stan nästa gång så du kan vara med!

• Sole

nä inte än så länge!
    men när jag läste cirpens förlossningsberättelse så känns det ungefär så. får se ifall det kommer mer och mensvärk + värk i ryggen släpper. ska äta frukost nu och gå och lägga mig igen

tjungeling så länge!

• Sole

nej här är inget på G, inte ännu iallafall.
    har sovit sen nio tills nu och har lite mensvärk kvar men inget mer.

• Sole

min man ringde och ville käka lunch så jag hoppar in i duschen nu (oj vad man blir lat när man är ledig )

vi syns vid fikat kl 14.30!

• Sole

swe och jag förklarade samtidigt
    min förklaring ligger i din gästbok

• Sole

Bassekatt

jepp här skrivs det för fullt, vi är ju lediga och lökar hela dagarna

Skönt för er att ha ett datum för begravningen och förstår att det måste kännas jättekonstigt och väldigt sorgligt.

Emil verkar veta vad han vill iallafall, hoppas det snart funkar till 100% med matningen!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3