Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Asbölade inatt

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • Hannnas

Håler med fullständigt !!!!

Jag är givetvis tacksam men just nu gör ett ju för faaan OOONT överallt lixom...

Vill inte att du ska ha ångest resterande 2 månader bara... har du bestämt dig för tidigt vul el inte? o hur mår du?

• Hannnas

Precis som du säger... så många tester visar inte fel... o det ÄR ju tidigt, du har ju inte ens koll på NÄR du har BIM o ärligt så vet ju ingen när det fäste heller

• Hannnas

Helt rätt!! (även om jag inte tror dig ) men gör så att du testar på julafton igen för då har du säkerligen ett staaarkt + att glädjas över

• Hannnas

Knäppis... du väntar BARN tills någon annan säger nåt annat så det så

Japp yrsel har jag haft tidigare men inte som denna gången, nu är jag konstant snurrig o allmänt "ointelligent"

Mår skit faktiskt, är ledig från o med nu o skulle handlat julklappar, men jag kan inte köra A till jobbet ens mår så skit, så jag har ingen bil o kan inte handla den ynkans timman jag kanske kanske mår bättre på under em.... faaaan... ...

• Hannnas

mmm förstår dig.... har du testat nåt idag ???? 

måste måste handla julklappar, skulle kännas skiiiit annars.... i värsta fall får jag dela ut inköpen åt andra faktiskt suuuck

• Hannnas

tjejjer... måste få...

ggggggggggggaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

• Hannnas

Åhh är så avis på er som ens kan ta er utanför dörren

Svar på tråden Pladdertråden!