Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja... jobbigt...

Magda... mm problemet här är ju att jag inte ens KAN i nuläget vet inte ens om jag kan följa med o fira jul hos As familj ju

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • Hannnas

Tjohooooo

Såg ett jättefint hjärta som lyste som en liten stjärna över skärmen idag hihi fantastiskt jag är verkligen graviiiiiiid

*egoinlägg*

• Hannnas

Lurkis... varför inte lixom kan man få se sitt pyre tidigt varför inte?? Det är jätteskönt att oron kan minska lite och ge glädjen lite mer utrymme tycker inte alls att det är fel. Boka du ett vul!!

• Hannnas

Dulia... tack gumsan börjar du må illa NU?? Vilken vecka är du i??? fy sjuttan... hoppas det är tillfälligt iaf, unnar ingen i världen det jag o många andra går igenom...

• Hannnas

Dulia... hihi vad härligt att känna bebisen .. mm jag hoppas det går över snaaart för jag fixar snart inte mer känner jag

• Hannnas

Dulia... tror du inte jag har koll eller hihi.. äter redan Lergigan sen en vecka tibax o det hjälper föga... ingefära o all annan husmansknep fungerar ej tyvärr, inte heller Postafen el Seabands... jag får rida ut det här tror jag...

• Hannnas

Morron tjejjer

Shit vad jag sover lääänge nu för tiden, går icke upp innan halv tio innan gick jag inte upp efter 7 inte ens på en söndag

Lättja... bra idé att boka tid för vul, att se det pickande hjärtat var det häftigaste jag sett

• Hannnas

Happy New Year  Gott Nytt alla underbara 2007 ska bli ett BebisÅr !!

Svar på tråden Pladdertråden!