• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

thezz... jo det är ju sant att hoppet ökar dag för dag... men samtidigt så ökar ju rädslam med det oxå.. men som sagt bara 5 dagar kvar nu tills vi vet

Skönt att man kan skapa hopp hos andra det känns nästan bäst faktiskt att man faktiskt kan ha 4 mf och det kan gå bra

Jag tror på er faktiskt... men jag skulle ändå vilja kolla upp var ifrån blödningen kommer... har du lätt att blöda för övrigt?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Go middag!

Ska iväg på tårta vid 4 idag. Sambons svägerska som fyller 26. Får man äta tårta igen Goooott...

Börjar dessutom tröttna på att vara gravid, jag vill ju ha ungen här NU. *kom ut lilla bebis, kom ut*

• hemligaärtan

Hej, hej! Kikar in här med och sitter o myser för att jag får vara med här nu!

• after eight

Kikar också in en snabbis. Snart är det tacosdags, rester från i går.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Thezzizen

hallå.......

ska försöka mig på mat nu, önska mig lycka til...

förresten, de är nån som utövar vodoo på min vänstra bröstvårta känns de som... konstant piercing....ouch!

• lurksmulan

Vi var ute och åt på lokala restaurangen idag. Jag åt panerad rödspätta med hälften potatis hälften pommes (de känner oss där, jag sa det lite på skoj men fick det ändå). Jättegott!
    Till kvällen blir det popcorn, På spåret och Sing-a-long!

Nästa fredag ska jag och Janne åka på kryssning helt själva! Vi har bokat en ganska fin hytt och ska äta gott, kanske ta någon spa-behandling och köpa massa godis! Det ska bli jätteskönt!

• Snart kanske

lurkis- det låter jättemysigt

När ska det bli vår tur??
  • after eight

GAAAAAHHHHH!!! Jag HATAR flytningar! Satt och kollade på film och kände att jag hade flytningar. Panik panik, svarta trosor. Det var ju lugnt, men jag verkligen avskyr flytningar och jag avskyr den här tiden fram till vecka 12! BLÄ!!! Skrikandes

Så, nu har jag fått klaga lite.

God natt tjejer!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

lurk: Åh va mys med kryssning! Jag sa til sambon ikväll att det skulle ju va mys att göra nåt sista, bara vi innan bebis kommer. Och det känns som att det börjar bli lite brådis nu...*hmmm* Men men ,det blir nog inget iaf.

• Hannnas

Värst vad den låg långt bak då 4 dagar kvar tills vi vet om snäckan lever o mår väl....

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007      v23, Bf 20 maj
    Dulia      v21, Bf 6 juni (pojke enligt Marie och mig) UL (notch) 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan    v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda    v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna    v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja     v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer   v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!